blomman skrev:
Ser fram emot det med! Vi kommer upp mellan 9 och 15 augusti, så får vi se när det passar både dig och Torsmamma!
och kiki
Vilken kul kackel-tråd, här ska jag hänga ett tag!

Oj Blomman kommer

Jag är flexible och kommer nog att haka på, (vare sig ni vill eller inte)
Kul att du vill hänga med oss Blomman.
Så nu har jag glömt vad ni har kacklat om

jag måste skaffa ett extra fönster i webbläsaren, eller papper och penna så jag kan anteckna

Snacka om demens.
Nu har jag kikat lite och ni pratar om andra familjer som inte barnabokstänker

Jag håller med det är inte lätt. Jag tycker att det är enklare med andras barn än mitt eget

att ta med i delaktighet och vara positiv. Jag har några grannar som skäller och NEJAR sina barn hela dagarna, ungarna är 4 och 6. Nu är det så att de, (barnen) när dom träffar Mio rusar fram till henne och skriker
BU 5 cm från hennes ansikte, Mio skrattar, ni vet så där som man gör när man egentligen blir rädd men inte vet hur man ska agera. Detta håller på hur länge som helst, tills någon måste gå. Det här har hållt på ett tag nu och jag känner att det måste få ett slut. Jag försöker ju vara försiktig med dessa ungar då jag anser att dom får sin beskärda del av elakheter så vill jag vara en som alltid visar dom respekt och tolerans. Men nu har jag liksom fastnat jag vet inte hur jag ska bemöta dem. Att prata med föräldrarna känns inte aktuellt utan jag behöver få den 6-åriga flickan att känna sig behövd för Mio. Kan jag helt enkelt säga att Flickan är en förebild för Mio och att hon tar efter allt hon gör, så kan flickan lära Mio bra saker istället. Men vad
Den här familjen har haft problem med sömnen för sina barn hela tiden, pojken var 1-år när vi flyttade hit och var vaken timmvis varje natt, flickan har aldrig sovit 12 timmar och har stora svarta påsar under ögonen. Pappan i familjen tror att vi ljuger

han gör sig ärenden upp till oss flera gånger i veckan exakt kl 19.00 (Mio ligger i sängen varje gång) eller kl 12.00, för att kolla.
Annars är det väl
Ida smart att smyga in tänket. Bombadera med umgänge så får dom se hur du gör så kanske poletten trillar ner.
vilket babbel
Kramar i allafall