Hoppas alla hittar hit!

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

Polisanmäla? Big deal!

Polisen har så hård prioritering på sina ärenden, att saken aldrig skulle hinna handläggas förrän det blev preskriberat. Oroas inte, anna!

Kom att tänka på... vem som helst kan ju registrera sig på ett forum. Under hur många nickname som helst... Och olika e-postadresser, t ex hotmail... :roll:
Bara för att helt kort informera om nåt... , t ex, en ny .com-adress... 8)

Själv bör jag hålla mig borta från det nya föräldraforumet på hemmaföräldrar. Jag vill ju inte råka spränga nåt...igen... 8)
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

anna!!

Läste deras tråd om detta och blir så upprörd. Varför ska alla bry sig om allt och alla. Hoppas du fattar vad jag menar.

Jag uppskattar vad du gjort och hade tänkt göra det samma. Jag tipsade på AFF för ett tag sedan och blev i princip bemött på samma sätt "vem brys sig om det" osv. Men vi struntar i det och jag vet att flera hittat hit tack vare det.

Jag tycker bara att det är så sorgligt :cry: att det sitter en massa där ute i stugorna och saknar forumet. Många som är i startgroparna att kura och inte har ngn att fråga, blir så ledsen för deras och barnens skull. Struntar blankt i sura människor på andra forum. Vet hur mkt hjälp vi fick av er alla och önskar alla detsamma.

Just keep on swimming/Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Lena
Inlägg: 258
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 13:49
Ort: På landet utanför Trelleborg

Inlägg av Lena »

Hurra! Såg nyss på den gamla hemsidan att det äntligen kommit upp en hänvisningslänk hit :D Låt oss hoppas att det kan hjälpa några att hitta hem iallafall :lol:
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Äntligen :!:

Äntligen har jag, vi, hittat hit!

Har saknat forumet. :)

Nu är allt bra igen!
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av father of sons »

...och nu har jag också reggat mig :D
Glömde det av bara farten...
K-ina
Inlägg: 1485
Blev medlem: tor 09 dec 2004, 10:15
Ort: Närke

Inlägg av K-ina »

Den som söker han letar och den som finner han hittar :lol:
Allvarligt! De som verkligen vill hit hittar hit det är jag övertygad om! Vi kommer att bli fler och fler!

Glädjer mig åt att ha hittat hit och tycker att nya layouten och rubrikerna på forumet är SÅ bra!

HEJ ALLA!
:D
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
MarieH
Inlägg: 302
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:36

Inlägg av MarieH »

Ännu en som i stor glädjeyra hittat hem!

Försökte till och med att skicka ett pm till dig Kattmamma på katt-sidan, men det funkade visst inte. Gammal kattmänniska som jag är så fastnade en kommentar om att du var aktiv på den sidan i mitt huvud... :D Men inte sjutton kunde jag komma ihåg att det var två e i Sagomammas mailadress :roll:

Men nu är ju allt som det ska igen!

Kram på er allihop!
/MarieH
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

Marie!

Du säger nåt! :shock: Där har jag inte varit på länge... hoppas jag finner Bustrollets Mamma där...

Kit
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

Good thinking, Marie! Synd att jag själv missade det. Där fanns tyvärr inget Bustroll, men annat trevligt... Tack Marie!

Kit
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"