Borås djurpark i år igen??
Borås djurpark i år igen??
Hur många är sugna på en träff på Borås djurpark i år igen? Om vi väljer en dag med mindre svettigt väder..
Jag hade tyckt det var jättekul att träffa några häromkring, det var ju så trevligt sist gång!
Och nu börjar man ju tro att det kanske blir vår!
Jag hade tyckt det var jättekul att träffa några häromkring, det var ju så trevligt sist gång!
Och nu börjar man ju tro att det kanske blir vår!
Hm, det vore jättetrevligt. Vera åker ju med dagbarnen då någon gång och verkar inte tycka att det är superspännande bara någon vecka efter.
Dessutom vet inte jag om jag är så sugen på att gå runt parken. Men jag lovar att ha det i åtanke och ska följa tråden. Vi får se helt enkelt
/LO
Dessutom vet inte jag om jag är så sugen på att gå runt parken. Men jag lovar att ha det i åtanke och ska följa tråden. Vi får se helt enkelt
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Vi vill jättegärna komma med. Men jag misstänker att Emil tycker att Vera absolut också borde komma. Vem ska han annars hålla i handen?
Gärna slutet på maj eller början på juni men helst inte den 1 juni för då är Pappan i Danmark och springer något sånt där skitjobbigt lopp på två dagar och flera mil. Pust, blir trött bara jag tänker på det. Önskar gärna en lördag eftersom jag jobbar på söndagar.
Fler krav
Tja det skulle väl vara bra väder, att många kommer och att får en jättefin dag.
Kram Susan
Gärna slutet på maj eller början på juni men helst inte den 1 juni för då är Pappan i Danmark och springer något sånt där skitjobbigt lopp på två dagar och flera mil. Pust, blir trött bara jag tänker på det. Önskar gärna en lördag eftersom jag jobbar på söndagar.
Fler krav
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
Gäst
-
Gäst
Vågar inte lova, men det är inte omöjligt att Walle och jag också kommer! Beror lite på när och så, men jag skall hålla lite dörrar öppna!
Trevlig helg, alla!
Trevlig helg, alla!
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
(39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Saker och ting har ju ändrats sedan jag skrev sist. Jag kan gå i princip obehindrat och mår bra. 
Så vi kommer gärna om det inte krockar alldeles med dagmammornas resa dit.
Vi kan inte den 24-25 maj (då ska vi på profylaxkurs). (Även Päivi erserverade ju sig för den helgen. Annars är det nog grönt framöver.
Kanke t.o.m den 17 maj vore något, eller är det för tidigt? Tänkte kanske inte så mycket folk och jag har inte blivit så stor.
Är det för tidigt för Tessan? Samtidigt är det ju aldrig så att alla kan komma.
Funderar och funderar
/LO
Så vi kommer gärna om det inte krockar alldeles med dagmammornas resa dit.
Vi kan inte den 24-25 maj (då ska vi på profylaxkurs). (Även Päivi erserverade ju sig för den helgen. Annars är det nog grönt framöver.
Kanke t.o.m den 17 maj vore något, eller är det för tidigt? Tänkte kanske inte så mycket folk och jag har inte blivit så stor.
Är det för tidigt för Tessan? Samtidigt är det ju aldrig så att alla kan komma.
Funderar och funderar
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum