Spännande att vi följer varandra så tätt också!
Här har vi haft en perfekt dag förutom typ 3 kaskadkräkningar
Fasiken så jobbigt det är med dessa fontäner som kommer upp. Mest jobbigt för liten som precis innan läggning gärna kräks ned hela sig och mig.
Jag har huvudbry med mina nätter, tycker vi äter lite för ofta men det ska vi väl råda bot på snart. Som det är nu har vi tre nattmål och morgon typ halv sju. 23-01-03... Tror vi måste få i lite mer mat under dagen helt enkelt
Hans första ljud här i världen, "Ohohoh" kom ut idag och mobilen ovanför skötbordet blev väldigt intressant för ett tag sen. Lite läbbigt är det allt när jag läser i BB om att nu är paketperioden snart till ända och lillen kräver mer. Det stämmer ju så kusligt väl på pricken
Anna vet vad hon pratar om helt enkelt.
Idag har jag övat på att vara cool mamma. Gick väl sådär. Var på stan med en kompis och Emma. Rasmus sov i vagnen. Under ungefär 99,2% av tiden oroade jag mig för att han skulle vakna
Tycker dock att det är jobbigt att vara ute på stan eller bland folk jag inte känner mig bekväm med när det är dags att äta eftersom han så gärna kräks mycket...
Kommer ihåg att Emma höll på så tills hon var runt fyra månader. När vi började med mer fast föda.
Kram Tessan