Liten filmstar från dvd:n i TV 4 i morgon bitti m&arin
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Liten filmstar från dvd:n i TV 4 i morgon bitti m&arin
I morgon måndag är det meningen att jag ska medverka en liten stund i TV 4 - kvart i åtta på morgonen, och jag tror det blir repris sedan också på dagen. Kanske, kanske ska lilla demonstrationssnutten med lilla Tuva, två månader, från köksbordet i Gastsjön visas, och kanske ska jag vagna en livs levande liten babykollega i studion! Håll tummarna nu att jag sköter mig!
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
father of sons
Ja, det verkar ju vara rena rama bebisverkstaden på TV4 för närvarande så någon liten älskling kan de säkert hitta i kulisserna
Lycka till nu då.
Kram, kram
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
Du höll de sensationslystna programledarna
T o m den korkade avslutningsfrågan (barn kan vara vakna i 200 nätter men allt ska ordna sig på en...typ
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
-
Gäst
Missade
- någon som vet om det visas igen? När?
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
De brukar visa det på dagen
På TV4 brukar de visa det bästa från Nyhetsmorgon...Runt 13.00 skulle jag tro. Kolla textv...601
Du var underbar Anna och jag håller med Mammut, gud så snygg så tidigt på morgonen
Men blir arg på den manliga programledaren, tyckte han hade en dålig attityd! Han kunde inte riktigt tro på att dina barn och barnbarn sover på nätterna. Vad är det för konstigt med det? Vem trodde han att han egentligen pratade med
Och när han frågade; kommer nu inte exakt ihåg frågan men han menade på att erfarenheten du Anna hade var "bara" från dina egna barn och du svarade så bra!!!!
Längtar till torsdag
Men blir arg på den manliga programledaren, tyckte han hade en dålig attityd! Han kunde inte riktigt tro på att dina barn och barnbarn sover på nätterna. Vad är det för konstigt med det? Vem trodde han att han egentligen pratade med
Längtar till torsdag
-
father of sons
Åh, vad roligt att se dig live Anna!
Jag och Farsan satt och applåderade.
Jag tycker att det är superbra att du kan behålla integritet och personlighet så att vi inte alla bara ser tillrättalagda "föredömen" i TV.
Ett litet tips vore dock att nämna andningslarmet tidigare! Då skulle du (förhoppningsvis) slippa 20 korkade uppföljningsfrågor om magläge och kunna sprida det verkliga budskapet istället.
Kanske vore det också bra att ha med att glatt föräldrapar med underverk som blivit hjälpta om möjlighet ges. (Jag räknar kallt med att du kommer att synas mera i media.)
Som sagt, gillar dig skarpt, ingen kritik, bara idéer (jobbade med marknadsföring en gång). Vill så gärna att din kunskap ska spridas vidare och då måste folk ta den till sig.
Tack för allt! Morsan
Jag och Farsan satt och applåderade.
Jag tycker att det är superbra att du kan behålla integritet och personlighet så att vi inte alla bara ser tillrättalagda "föredömen" i TV.
Ett litet tips vore dock att nämna andningslarmet tidigare! Då skulle du (förhoppningsvis) slippa 20 korkade uppföljningsfrågor om magläge och kunna sprida det verkliga budskapet istället.
Kanske vore det också bra att ha med att glatt föräldrapar med underverk som blivit hjälpta om möjlighet ges. (Jag räknar kallt med att du kommer att synas mera i media.)
Som sagt, gillar dig skarpt, ingen kritik, bara idéer (jobbade med marknadsföring en gång). Vill så gärna att din kunskap ska spridas vidare och då måste folk ta den till sig.
Tack för allt! Morsan
Leoparden ?r f?dd 3/9-2004