Liten filmstar från dvd:n i TV 4 i morgon bitti m&arin

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Liten filmstar från dvd:n i TV 4 i morgon bitti m&arin

Inlägg av annawahlgren »

I morgon måndag är det meningen att jag ska medverka en liten stund i TV 4 - kvart i åtta på morgonen, och jag tror det blir repris sedan också på dagen. Kanske, kanske ska lilla demonstrationssnutten med lilla Tuva, två månader, från köksbordet i Gastsjön visas, och kanske ska jag vagna en livs levande liten babykollega i studion! Håll tummarna nu att jag sköter mig!
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
father of sons

Inlägg av father of sons »

Heja Anna! :heart:

Då "ses" vi imorgon då! :wink:

"Babykollega" :lol:

Kramar! :D
Mindy

Inlägg av Mindy »

:D Härlig start på dagen :!: :D
Ja, det verkar ju vara rena rama bebisverkstaden på TV4 för närvarande så någon liten älskling kan de säkert hitta i kulisserna :lol:

Lycka till nu då. :D Synd bara att det är så himla kort om tid mellan nyhetssändningar och reklam... :roll:

Kram, kram
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Lena

Inlägg av Lena »

Vad spännande! Det kommer att gå lysande 8) 8) Jag lovar att sitta klistrad framför TV:n :D
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
Mindy

Inlägg av Mindy »

:D Ja, vad bra det gick! :D
Du höll de sensationslystna programledarna :roll: stångna på ett utmärkt sätt och fick sagt allt som behövde sägas :!:
:thumbsup:
T o m den korkade avslutningsfrågan (barn kan vara vakna i 200 nätter men allt ska ordna sig på en...typ :roll: ) fick ett rappt Besked med Attityd. :wink: :lol:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:thumbsup: Toppen Anna! Och så SNYGG redan 07.50 :shock: ! Sa hon som går omkring med håret i en intressant frisyr och morgonrock :roll: :lol: !
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Missade :( - någon som vet om det visas igen? När?
/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Det finns något som heter "nyhetsmorgonens bästa" som sänds på eftermiddagen. Kolla då!
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej! :D

Du skötte dig strålande! Som alltid!:D
Bara så synd att folk ska haka upp sig så på att du förespråkar magläget :twisted:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
veronika

De brukar visa det på dagen

Inlägg av veronika »

På TV4 brukar de visa det bästa från Nyhetsmorgon...Runt 13.00 skulle jag tro. Kolla textv...601
Johanna G

Inlägg av Johanna G »

Jag såg dig, Anna! :D
Du skötte dig super och behöll lugnet trots att de avbröt dig hela tiden! Och så snygg du var i lila! :wink:

Kram J
Stolt mamma till 2 s?ner:
Eskil 021001 och Alvin 040519.
Julia

Inlägg av Julia »

Åhnej jag missade :cry:

Jag såg bara den absolut sista sekunden.
Sarika

Inlägg av Sarika »

Du var underbar Anna och jag håller med Mammut, gud så snygg så tidigt på morgonen :wink:

Men blir arg på den manliga programledaren, tyckte han hade en dålig attityd! Han kunde inte riktigt tro på att dina barn och barnbarn sover på nätterna. Vad är det för konstigt med det? Vem trodde han att han egentligen pratade med :wink: Och när han frågade; kommer nu inte exakt ihåg frågan men han menade på att erfarenheten du Anna hade var "bara" från dina egna barn och du svarade så bra!!!!

Längtar till torsdag :heart:
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
father of sons

Inlägg av father of sons »

Trist med folk som ställer frågor utan att vara intresserad av svaren! :?

Men Du, Anna, skötte dig utmärkt :D :heart:
Kul att se dig "Live" igen! Du är cool 8)

"Sova Hela Natten" åt folket!

Kramar!
Morsan

Inlägg av Morsan »

Åh, vad roligt att se dig live Anna!
Jag och Farsan satt och applåderade.
Jag tycker att det är superbra att du kan behålla integritet och personlighet så att vi inte alla bara ser tillrättalagda "föredömen" i TV.
Ett litet tips vore dock att nämna andningslarmet tidigare! Då skulle du (förhoppningsvis) slippa 20 korkade uppföljningsfrågor om magläge och kunna sprida det verkliga budskapet istället.
Kanske vore det också bra att ha med att glatt föräldrapar med underverk som blivit hjälpta om möjlighet ges. (Jag räknar kallt med att du kommer att synas mera i media.)
Som sagt, gillar dig skarpt, ingen kritik, bara idéer (jobbade med marknadsföring en gång). Vill så gärna att din kunskap ska spridas vidare och då måste folk ta den till sig.

Tack för allt! Morsan
Leoparden ?r f?dd 3/9-2004
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"