Ja jösses, nog är det skillnad på kolorerat och i gråskala.
Ebbab skrev:Jag vet inte om det kan hänga ihop med att flera av dessa karlar springer runt i svartvitt format? Kanske skulle vi alla bli lite vackrare så? /....../
Så nog tar jag honom alla dagar. I färg dessutom.
Vilken raring du lever med Ebbab!
Och Nancy, jag förstod att ens egen sambo/man/fader till barnen stod högst upp på alla listor men jag vet ärligt talat inte om jag skulle åbäka mig och ha sex med nån annan i alla fall, även om jag fick chansen? Inte ens med Beckham?
Det kan vara en åldersfråga. Lättja? Möjligen. Mognad? Kanske. Ett antal levda år extra och ett antal sexpartners senare? Definitivt. För min del är bra sex intimt förknippat med närhet, förutom attraktion och lust. One-night-stands IRL bjuder mest på ångest och väldigt lite passion. Varför gå över ån efter vatten liksom? Att gräset är grönare nån annanstans känns rätt passé för min del.
Men det är klart att min inställning färgas av att jag har världens vackraste och sexigaste karl. 8) Jag hade kanske varit mindre svårflörtad moraltant om jag hade haft en trökig gubbstjärt hemma.
Här har vi vatten igen! Härliga tider, strålande tider!
Eller som darlingen sa när jag glömde kranen på:
-Visst är det skönt att kunna okynnesanvända vatten igen?

(Jag höll bara med så slapp jag annonsera min alzheimer light.)
Annars lever jag med ett tvättäkta lejon. De tre dagar i veckan som storbarnen går på dagis på förmiddagarna har vi ensamma ihop. (Nästan men Nella räknas inte eftersom hon inte tar upp taltid. Än.) Det är lugnt och mysigt och vi brukar äta lunch lääänge. Milo är en matnjutare av rang. Men en aning dramatisk. Ljummen soppa är SYYYYYPE-VAMM! (supervarm) Går naturligtvis inte att äta utan de stora gesternas blåsande och rörande i skålen. När den ljumma soppan antagit en svalare grad är den IIIIII-KALL! Ojojoj. Vilket elände. Ja, det är ju bara till att äta ändå, storsint som han är. Den rumstempererade bananen är också IIII-KALL! och får bo i ugnen (som inte är påslagen) tills den antagit en mer ätvänlig temperatur. Det är ett sjå men en så oduglig mamma. Nella tittar storögt och imponerat på. Humor!
Kram på er! Jannika