Babysense II säljes

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
HH:s mamma
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 06 mar 2008, 18:04

Babysense II säljes

Inlägg av HH:s mamma »

HELT NYTT ANDNINGSLARM SÄLJES FÖR 1000 KR.

Larmet är helt oanvänt eftersom vi fick reklamera vårt gamla larm och fick då ett nytt på garantin. Då var sonen såpass stor så vi såg ingen anledning att packa upp det nya larmet. Anledningen till reklamationen var att vår son hoppade på plattorna så de gick sönder :wink:. Inte helt käckt!!! Oavsett det så har vi varit jättenöjda med larmet och kan varmt rekommendera det.
Det har fungerat utan några som helst problem.

Larmet finns i Göteborg.

Anneli
kiki
Inlägg: 2322
Blev medlem: lör 11 nov 2006, 15:26
Ort: Norrtälje

Inlägg av kiki »

Jag är intresserad!!! jag PM-ar dig

kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"