Larmet är helt oanvänt eftersom vi fick reklamera vårt gamla larm och fick då ett nytt på garantin. Då var sonen såpass stor så vi såg ingen anledning att packa upp det nya larmet. Anledningen till reklamationen var att vår son hoppade på plattorna så de gick sönder
Det har fungerat utan några som helst problem.
Larmet finns i Göteborg.
Anneli