Ja han ligger i vagnen med larm som jag köpte beg. av Fjällström här på forumet. Han ligger dock på sidan. Jag började med det på BB då jag inte hade nåt larm och sen har det fortsatt så. Han opponerar sig väldigt när han läggs på mage.
Nu inatt åt han mycket. Är verkligen inne i 1 veckas ökningen. Jag äter mycket, dricker, vilar, dricker amningsthe. Jag funderar på att pumpa lite (pumpade en hel del när storasyster var liten och det fungerade bra) för att öka upp mjölkmängden. Sen ge det i flaska på kvällen.
Som det var i natt så sov han på ett ungefär bara 1,5-2 timmar i taget och sedan sökte efter bröstet. Efter att ha ätit bröst x flera på natten så har han svårt att komma till ro. Han söker och söker. Jag vagnade lite korta stunder men sen fick han bröst igen och han åt. Jag hade detta med ökningen i bakhuvudet.
På dagen igår var det inga problem att söva honom. Lade bara ner och skakade vagnen.
I övrigt har han blivit lite lättare sista dagarna att få vaken på dagen. Att sitta i babysitter och se på oss och solljuset från köksfönstret är roligt. Grodan som hänger på skötbordet är också rolig att se på långa stunder. Han följer oss intresserat med blicken när han är på det humöret och ligger i knät.
Kram på er!