Så haha!
Svårt sällskapssjuk Tinis
Huvet på spiken, så gjorde jag med. Nu kan jag dumpa i säng om det varit riktigt eländigt av någe skäl. Sjuk eller allmän bedrövelse, som i julas. Kusinöverskott, det kostar på att vara ensambarn... Då sover han gärna 20 min...Kalaskakan skrev:Tinis aaah, det förklarar saken, då är jag med. Det är nog jag som har blandat ihop begreppen. De enda 20 min:s Klimp får är de planerade i bilen på vägen hem från mina föräldrar. Eller när han inte behagar ta sina 45' (de få förvisso) och behöööver 20 till, då passar sig en bilutflykt förnämligt bra.
5 minuters får ske när han kör en Lill-Signe
Signe hade napp första 5 månaderna och sen INGET. Vid 8 månader började hon suga på tummen. Jag var lagom nöjd... men hon är jättenöjd om man säger så. Hon sover nästan alla sina pass inomhus i sängen. I lördags sov hon sitt långpass i vagnen väl inbakad i helvantar, så det bidde ingen tumme där. Men det gick bra ändå.ilindstrom skrev:Mmm, det där med tummen har ju sina fördelar, fast inte ute i vagn och vinterväder. Hur gör du Tinis. Tore blir rätt förbannad när vanten är i vägen. Fast jag tror vanten duger rätt bra, är liksom slemigt varm när han plockas upp
Världo?TorpSara skrev:Annars blir jag gräsänka i helgen, Världo.