Istället för dagis?

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Skriv svar
Mule
Inlägg: 299
Blev medlem: ons 02 nov 2005, 15:16
Ort: SÖLVESBORG

Istället för dagis?

Inlägg av Mule »

Hej!

Finns det någon som vill byta barnpassning med mig eller passa våra barn en dag i veckan ca 5 timmar fr. o m. augusti? Vi bor i Sölvesborg och våra barn kommer att vara 2 och 4 då.

Hälsningar Carola
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Önskar att jag bott i närheten av Sölvesborg, Carola!
Hoppas du hittar någon som nappar!

Kram Ewa
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Hej Carola!
Önska sååå att jag kunde säga JA! Mitt mål och förhoppning är att vi skall kunna flytta till Sölvesborg under det här året. Men änsålänge krävs det lite för att saker och ting skall gå ihop. Men men men! Ville iaf skiva här. För jag hoppas så. Skulle vi flytta, har jag alla möjligheter i den här världen att ta hand om dina knattar!

Kram, Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Mule
Inlägg: 299
Blev medlem: ons 02 nov 2005, 15:16
Ort: SÖLVESBORG

Inlägg av Mule »

Men, men men... Vad underbart det skulle vara! Jag har faktiskt inte tittat på just denna tråd på länge eftersom mina förhoppningar varit så låga. Sölvesborg är ju inte Stockholm precis när man tänker på befolkningsmängden. Jag fick faktiskt rysningar och skrev fel inlogg flera gånger innan jag kom rätt, så glad blev jag.

Vi har haft lite kontakt med en tjej som ska vara mammaledig med en bebis nästa år, men det känns lite osäkert. Ska sätta upp en lapp i byn och se om det finns någon pensionär som är intresserad också. Men du, du kan väl hålla mig informerad om din eventuella flytt. Även om vi inte kan byta barnpassning kanske vi kunde ses någon gång med barnen?

Och Ewa - tack för dina ord!

Hoppfulla hälsningar Carola
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"