Hej!
Jag undrar om det är någon annan som har en bugaboo och börjat med sittdelen? Jag är inte riktigt där ännu, men undrar om det kommer att gå och sova i den där skålen? På magen går det ju förståss inte. Kan man vagna med sittdelen? Är i valet och kvalet om jag ska försöka byta vagnen. Tacksam för råd!
Hej från Anna
Bugaboo - sova i sittdelen?
Bugaboo - sova i sittdelen?
Anna, mamma till Tim, född 2007-04-26.
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hej Tribel,
Jag skulle vilja råda dig att kanske försöka lägga denna frågan under "barnasaker" samt läsa lite där om vagnar.
Om jag var du.... En rejäl STOR vagn som man kan ligga HELT platt gärna på mage i. Det är det jag ångrar mest med min vagn som inte går att fälla alls
Men läs gärna mer under barnasaker. Där är MASSA svar och tips.
Jag skulle vilja råda dig att kanske försöka lägga denna frågan under "barnasaker" samt läsa lite där om vagnar.
Om jag var du.... En rejäl STOR vagn som man kan ligga HELT platt gärna på mage i. Det är det jag ångrar mest med min vagn som inte går att fälla alls
Men läs gärna mer under barnasaker. Där är MASSA svar och tips.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
-
Hanna_Lasson
- Kontakt:
Jag vill bara svara att min lille Félix sov på magen i Bugaboo liggdelen. Sen när han var cirka 6,5 mån bytte jag till sittdelen och han sover som en gris i sittdelen. Det är bara att vagna lite och hänga för skynket...
Jag var lite orolig att han inte skulle sova, men jag gjorde som vanligt och låtsades som att det var helt naturligt att sova i sittdelen. Han gick på den finten!!!! 
Félix född 2007-04-10
Sélène född 2008-10-19
Sélène född 2008-10-19