amanda har fått en konstig vana sista nätterna nu.. hon har sovit bra och fulla nätter sen 4 månader, även om hon kan vara lite bökig att söva. vi har inte kurat eller något sånt, utan hållt handen på magen och gungat henne till sömns.. detta har funkat bra(hon sover på rygg)
senaste tiden har det dock hänt något. det började i måndags med att hon vaknade klockan fyra på morgonen, superpigg och glad, nu ska vi minsann gå upp tyckte hon(inte jag dock..
det gick inte att lägga henne, så vid kvart i fem gick jag och gjorde välling och gick upp med henne..
nu inträffar ett annat fenomen... hon somnar snällt vid åtta, men vaknar efter 25-60minuter, superpigg och redo för äventyr!!
har försökt att lägga henne, men hon blir fullkomligt galen! igår natt när vi efter två timmars försök till nattning tog upp henne hade hon tillockmed blodat näsblod..
hon har gått i ungefär en och en halv månad, så hon lär sig ju inte det just nu, och inga tänder vad jag kan se..
det enda som är nytt är att jag har ändat dagssömnen från en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen till en gång mellan 13 och 15..
känner mig lite förbryllad..
det enda jag hittade om detta problemet handlade om förtrots... men det är väl lite VÄL tidigt för det???
tacksam för svar.