Trean i februari -08

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Ann1977
Inlägg: 27
Blev medlem: tor 05 okt 2006, 13:15
Ort: Västerbotten

Trean i februari -08

Inlägg av Ann1977 »

Börjar äntligen på att våga pusta ut. :D Blir en trea i februari om allt går som det ska. Har en dotter med annan man sedan tidigare hon är 4 år, med mörkblont hår. Killen blir ganska exakt 2 år när den lill* föds. Han är väldigt ljus med obestämbar frisyr. :lol: När jag fick killen var jag så nyfiken på könen att jag åkte från Norrland till Stockholm för att kolla vad det var för någon som bodde i magen. :oops: Nu är jag oxå nyfiken, men har valt att inte göra så drastiska saker som att åka i väg till Stockholm för att kolla. Maken är helt 100 på att det är en tjej denna gång, jag lutar mera åt en kille igen. Nån mer som vill / vågar gissa? :?:
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

GRATTIS!!!
En liten trea på väg, härligt!

Jag är verkligen URdålig på att gissa, men vågar mig på ett litet försök här ändå; en tjej :heart:

Hoppas du mår bra, och att grynet växer så det knakar!

Kram!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Åh detta har jag missat! GRATTIS! :lol: Mer bebisar i västerbotten.. :wink:

/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

Grattis grattis :!:
Eftersom du själv gissar på pojke, sällar jag mig till din gissning.
Tidigt i graviditeten så har jag ofta fått en känsla av kön :roll: och det har stämmt.
Senare i graviditeterna har jag börjat tro att de varit en flicka pga hjärtljud och sådana saker.
Men min första känsla har stämmt...

Denna graviditet, jag tror det är två killar det med,
för jag tror helt enkelt inte jag kan få flickor :lol: :lol:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"