kontaktlistan

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Skriv svar
Mata
Inlägg: 806
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 10:31
Ort: J?rna

kontaktlistan

Inlägg av Mata »

Hur kontaktar man någon på kontaktlistan egentligen?
Mamma till 4 barn, -03, -05, -07, -09

There´s a place in heaven for women who help other women...
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Pm:a den personen, signaturen står ju efter ortsnamnet, så leta bara reda på den signaturen antingen under medlemslistan, eller under något av deras inlägg - och skicka ett pm :D.
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Mata
Inlägg: 806
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 10:31
Ort: J?rna

Inlägg av Mata »

Ja, jag försökte först kolla listan, men den har ju blivit hur lång som helst. Och den jag letade efter har jag inte sett några inlägg av.
Hmmm....?
Mamma till 4 barn, -03, -05, -07, -09

There´s a place in heaven for women who help other women...
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Men skicka ett pm kan du ju göra även om personen inte skrivit något inlägg!

Listan är ju sorterad på ortsnamn, och såå himla lång är den väl inte? Eller jag förstår nog inte riktigt vad du undrar?

Wellwell, fråga igen om du inte får rätt på det! :D
/Jenny
Mata
Inlägg: 806
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 10:31
Ort: J?rna

Inlägg av Mata »

Usch... gillar inte att fråga igen, men min lista är inte sorterad efter ortsnamn, jag tror den går efter i vilken ordning folk registrerat sig. Men jag provade att sortera efter ortsnamn, men det funkar bara baklänges, så då får jag upp de på Ö, men inga fler, ortsnamnen visar sig inte alls när jag då tittar på de andra sidorna i listan.
:roll:
Mamma till 4 barn, -03, -05, -07, -09

There´s a place in heaven for women who help other women...
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Nej, du har rätt, Mata. Medlemslistan ÄR lång och sorterar inte efter ortsnamn. Hmmmm - ska klura och återkommer!
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:-k Men...pratar vi om samma lista? Du pratar alltså inte om denna listan:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=8679
som är kontaktlistan för samarbete istället för dagis! Den är sorterad på bostadsort.

Om du pratade om någon annan lista så ber jag om ursäkt, då missförstod jag :D .
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

JennyH:
Jo, vi pratar om kontaktlistan, men du kan inte klicka på namnen där och skicka pm direkt, och därmed blev både jag och mata lite smått konfunderade. Men visst, det är ju bara att gå till Meddelanden, klicka för "nytt brev" och under användarnamn fylla i den signatur som du vill nå. Jag har alltid klickat i pm:rutan på de jag vill pm:a, så jag har inte tänkt på att man förstås bara kan fylla i namnet själv ](*,) :oops:. Är du med nu, Mata?
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Mata
Inlägg: 806
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 10:31
Ort: J?rna

Inlägg av Mata »

eh....tror jag är med, men jag är sån att jag tänkte först spionera på personens tidigare inlägg för att på så sätt bilda mig en liten uppfattning om vad det är för en, innan jag vågar kontakta den, hehehe... :lol: :oops: :lol:
Mamma till 4 barn, -03, -05, -07, -09

There´s a place in heaven for women who help other women...
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Haha, smart :!: :lol: :lol:
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"