Dop

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Nancy

Inlägg av Nancy »

Susanne* skrev:MEN den sörsta händelsen av de alla var när min stora tjej, hennes bästis och min lilla tjej sjöng "Handens fem fingrar". Så fantastiskt vackert och så rörande. :heart: Det var mycket gripande och bregeppet "inte ett öga var torrt" har fått en ny innebörd. Människor som aldrig uttrycker sig på ett känslomässigt sätt berättade att de hade tårar i ögonen.
Oj oj, detta var nåt av det vackraste jag varit med om i hela mitt liv :cry: :heart: Tårarna rann i strida strömmar då jag såg de tre fina tjejerna sjunga hand i hand. Lutade huvudet mot makens axel och fick kämpa för att inte svärta ned hans jacka med mascara.

Stort och innerligt tack Susanne för att vi fick närvara på Er dag :heart: Vi förälskade oss storligen i dina tre barn och hade så trevligt både på dopet och på efterföljande mottagning.

(Sen att den höggravida kvinnan i rullstol av misstag råkade stjäla en av kyrkans psalmböcker kanske vi kan tala tyst om. Boken återbördades som tur var via en av era släktingar)

Hela dopets upplägg var så bra på alla sätt och vis och jag kommer att ta mig friheten att låna idéer till vårt kommande :D

Att som Susanne läsa ur Barnaboken var verkligen fint och något jag varmt vill rekommendera.

Tack Susanne :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Hej Susanne*! :heart:

Vad roligt att dopet blev så lyckat. Förstås! Och alla minnesvärda framträdanden därtill. Kanske tur att ni valde bort kryp-delen, verkar ha varit fullt program ändå. :wink:

Och man ska aldrig säga aldrig om det där fjärde barnet...

Efter, eller kanske mest under, Milos förlossning sa jag till darlingen att han skulle påminna mig om jag började orera om ett fjärde barn. Och även under/efter denna förlossning fick jag honom att lova att nu fick det vara bra, haha! :lol: (obs, har haft jättefina och häftiga förlossningar...) Så kan det gå.

Kram Jannika
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"