En REN viktväktartråd....

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Heja Gablex \:D/
Strålande jobbat , 10% är respekt! Såklart du hinner på månader, det är jag helt övertygad om :thumbsup:
Själv känner jag mig lite ](*,) just nu... har tappat bort mig litegrann :oops: ska ut och traska med stavarna, tror jag, brukar kännas bättre om man får röra sig lite extra!
:heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

miar70 skrev: Såklart du hinner på månader,
:shock: på ÅTTA månader ska det självfallet stå :lol:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Lua

Inlägg av Lua »

Ååååååå, vad glad jag blir av att läsa den här tråden! Heja alla duktiga och grattis till 10 % Gablex! Bra initiativ med stavarna, Mia. Snart är du tillbaka på banan!

Denna vecka får jag rapportera +-0kg. Helt okej, faktiskt. Jag har inte rört på mig alls eftersom barnen varit sjuka. Dessutom var det fest i lördags så det var ett väntat resultat.

Jag har tagit för givet att den lilla grekiska salladskrydda som ryms på en knäckemacka är gratis. Är någon månadsmedlem så att man har tillgång till pointsguiden på nätet? I så fall kan man kolla där. Gott är det hur som helst =P~

Kram Lua. :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

kort rapport en dag för sent :oops:

-0,2.....

vi hörs!

Mia
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Veckorapport: -0,8 \:D/

Och det är jag värd! Duktigast var jag nog då jag och mini-fia var och fikade. Hon åt tårta, jag rockade loss på en latte.
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
duggan

Inlägg av duggan »

Super duper bra tjejjer, ni har verkligen jobbat hårt!!!

Gablex:

Vägdag: onsdag
Kvar till målvikt: -10,9 kg
Måltidpunkt mars: 2008
Viktnedgång denna vecka: -0,9 kg kg
Sammanlagd viktnedgång: -8,1 kg
Start datum: 25 april -07

Duggan:

Vägdag: måndag
Kvar till målvikt: -18,5 kg
Måltidpunkt nyår: -07
Viktnedgång denna vecka: +0,3 kg
Sammanlagd viktnedgång: -15,1 kg
Startdatum: 11:e feb: -07

Lua:

Vägdag: söndag eller måndag
Kvar till målvikt: -2,5 kg
Måltidpunkt: 16 juli -07
Viktnedgång denna vecka: 0,0
Sammanlagd viktnedgång: -10,1 kg

Miar70:

Vägdag: torsdag
Kvar till målvikt: -24,5 kilo
Målvikttidpunkt: Jul -07, Första 10% till i juli!
Viktnedgång denna vecka: -0,2 kg
Sammanlagd viktnedgång: -5 kg
Startdatum: 10/5

Lillamolntuss:
Vägdag: Fredag
Kvar till målvikt -12,0kg
Målvikttidpunkt:
Viktnedgång denna vecka: -0,8 kg
Sammanlagd viktnedgång: 3 kg
Start datum: 29/6

Total viktnedgång denna vecka: -1,6 kg!!!
Total sammanlagd viktnedgång:
-40,6 kg!!!
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Lua

Inlägg av Lua »

Hej alla :!:

Jag har missat att jag hade deadline den 16:e :oops: :!: Måste få flytta fram mitt målgångsdatum. Nu är det 6/8 som gäller. Jag gör som Skalman och skyndar lite långsamt... Många tycker att det är svårt att gå ner i vikt på sommaren. Till viss del håller jag med. Vardagen är ur led och frestelserna är många. Men jag väljer att fokusera på det positiva:

:idea: Alla fräscha frukter och bär! Vattenmelon, jordgubbar, persikor, nektariner... Lättglass till om det är fest.

:idea: Jag är så glad över Solero, båda sorterna! Jag kan följa med och äta glass som känns som glass :!: Den är ju hyfsat stor också...

:idea: Vitt vin och Sprite Zero. En fräsch sommardrink som räcker länge.

:idea: Promenadvädret. Termometern håller sig på plussidan och snön lyser med sin frånvaro.

Veckans resultat: -0,4 kg. Mycket nöjd!
duggan

Inlägg av duggan »

Mycket bra jobbat Lua!

Jag håller med, jag är verkligen super glad över Soleron, man har oftast "råd" med en glass för 2 p och man är faktiskt nöjd efter en sån. Mums!

Veckorapport -0,8kg, men jag är inte riktigt nöjd, för jag tjuvvägde mig i fredags och då stod vågen på hela- 2,2kg...så besvikelsen var stor igår när jag ställde mig på vågen...Men jag kämpar på..
Lillamolntuss

Är det någon som vet var man kan få tag på ett ViktVäktar program till sin handdator? Har haft ett till min Palm Pilot för länge sedan...
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
duggan

Inlägg av duggan »

Lillamoltuss, tyvärr har jag ingen aning, jag har däremot en handdator från v.v där man kan lägga in points och räkna ut points per portion osv...
Gablex

Inlägg av Gablex »

duggan skrev: Veckorapport -0,8kg, men jag är inte riktigt nöjd
Herregud kvinna, ser du vad du har skrivit?! :lol: :lol: :lol: Superbra jobbat! Resten av de där 2,2 kg ser du säkert nästa vecka!

Applåd =D> till Lua också!

Här kommer min veckorapport och jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag sabbar veckostatistiken... :oops: +0,5 kg! Hur detta har gått till har jag ingen aaaaning om.... kanske har det något att göra med helgbesök hos mamma & pappa, kylskåpsvakten bortrest och Storprinsens ivriga bakande (som jag har redogjort för i Jannikas väntan-tråd :wink: )... Nåja, här deppar vi inte ihop utan tar nya tag! Och det är faktiskt första gången sedan 25/4 som jag går plus så det var väl inte helt oväntat! Det känns skönt att jag har formulerat målet så klart för mig:

Till min 40-årsdag i mars skall jag vara smal! Än så länge är det m.a.o. ingen ko på isen....
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Lillamolntuss

Gablex skrev: Till min 40-årsdag i mars skall jag vara smal! Än så länge är det m.a.o. ingen ko på isen....
Och jag ska va smal till skolstarten i januari! :lol:
Lillamolntuss

Lillamolntuss skrev:Är det någon som vet var man kan få tag på ett ViktVäktar program till sin handdator? Har haft ett till min Palm Pilot för länge sedan...
WWCalc
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hej alla :D
Bra jobbat så här i sommartider! Och Gablex - ETT enda plus sen i april :shock: ja, då var det på tiden :wink:

Min veckorapport:+-0... vilket känns rätt okej för mig! Den här vecka dammar jag dock av checkkalendern igen, den har legat orörd länge nu :oops: :lol: behöver strama upp mig lite minst sagt!

Nästa vecka SKA jag ha ett minus! Då kommer min rapportdag att bli onsdag, då vi reser bort onsdag kväll!

Ha det bra alla :heart:

Mia
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tjuvläser här ibland för att få egen inspiration till de där envist kvarhängande fem sista gravidkilorna... :roll:

Gablex, förstår ingenting. :shock: Du ÄR ju redan smal. :?:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"