Norrlänningar intresserade av Activ Parenting?
-
Lilla Klara
Norrlänningar intresserade av Activ Parenting?
Hej!
Jag undrar om det finns några som är intresserade av att gå en Aktivt Föräldraskapsutbildning ledd av Maria "Mammut" Michaelsson? Det är nämligen dags för oss i norra delen av Sverige att få denna möjlighet. Om tillräckligt många vill delta kommer den att äga rum i Härnösand. Hör av er till mig om ni vill veta mer eller om ni vill anmäla ert intresse, så kanske vi kan få ihop ett gäng.
kristina@passagen.se
/Kristina
Jag undrar om det finns några som är intresserade av att gå en Aktivt Föräldraskapsutbildning ledd av Maria "Mammut" Michaelsson? Det är nämligen dags för oss i norra delen av Sverige att få denna möjlighet. Om tillräckligt många vill delta kommer den att äga rum i Härnösand. Hör av er till mig om ni vill veta mer eller om ni vill anmäla ert intresse, så kanske vi kan få ihop ett gäng.
kristina@passagen.se
/Kristina
Mamma till pojke f?dd 0208 och flicka f?dd 04004. P?b?rjade kuren i oktober och fick "kura om" i december. Nu ?r livet toppen!
-
Fjällfolket
-
Lilla Klara
.
LindaVega
BraBRA!!! Hör av dig!
Fjällmor
Jag hoppas att det kommer fler, minst tolv stycken måste vi vara för att det ska bli av. Vore roligt om du kunde komma trots avståndet. 40 mil är ju inget avstånd för oss norrlänningar!
Tipsa gärna andra ni vet skulle vara intresserade.
/Kristina
BraBRA!!! Hör av dig!
Fjällmor
Jag hoppas att det kommer fler, minst tolv stycken måste vi vara för att det ska bli av. Vore roligt om du kunde komma trots avståndet. 40 mil är ju inget avstånd för oss norrlänningar!
Tipsa gärna andra ni vet skulle vara intresserade.
/Kristina
Mamma till pojke f?dd 0208 och flicka f?dd 04004. P?b?rjade kuren i oktober och fick "kura om" i december. Nu ?r livet toppen!
Jag tycker det låter jättekul, men eftersom min gube är skiftare och jobbar hursomhelst å närsomhelst, är det lite svårt med tider...
När är det i så fall tänkt?
Jag har ju bara 15 mil, gubevars
Vore superkul att träffas!!!
När är det i så fall tänkt?
Jag har ju bara 15 mil, gubevars
Vore superkul att träffas!!!
-
fjällström
- Kontakt:
OJ
Vore ju jätteskoj! Har ju en bit att åka, men kan ju kanske plocka upp någon efter vägen. Min gubbe jobbar också skift, men jag hoppas att det ska gå ändå 
Mamma till två underbara, underbart envisa flickor 
Sara 0507 och Elin 0702
Sara 0507 och Elin 0702
Jag kommer! Bor ju bara 3 mil bort. Kommer det att kosta något? Tänkte om man skulle dra med sig fler så man vet vad man ska säga till dem. När? I höst eller?
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
-
Fjällfolket
-
Lilla Klara
-
Ja, vi måste vara minst 12 stycken för att det ska bli av. Om det blir så många att det blir av, ja, då får vi stämma av med Maria för att se hur det passar henne, men förut lät det som om det kunde ske inom en ganska snar framtid. Vi måste dock få fler intresserade så tipsa folk ni tror skulle vilja gå.
/Kristina
/Kristina
-
fjällström
- Kontakt:
pris
Hej igen!
Vad kostar kursen? Vet man det så kan man säkert locka med nån fler
Vad kostar kursen? Vet man det så kan man säkert locka med nån fler
Mamma till två underbara, underbart envisa flickor 
Sara 0507 och Elin 0702
Sara 0507 och Elin 0702