Säkra sovare av rang.

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
SusanD
Rådgivare/advisor
Inlägg: 3703
Blev medlem: fre 27 jan 2006, 16:51
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Säkra sovare av rang.

Inlägg av SusanD »

I natt vaknade jag och Pappan av att det åskade. Det höll på länge och det var rejäla smällar och blixtar som lös upp hela sovrummet. Jag kan inte påstå att jag är åskrädd, men jösses vilka smällar det kom som rullade runt över åsen. Hualigen, jag vågade inte gå upp och dra ut några sladdar utan höll tummarna för att blixtarna inte skulle slå ner precis här hos oss.

När jag låg vaken och lyssnade till åskans skådespel väntade jag mig att några av våra goa små barn skulle vakna och behöva lite stöd. Men ack vad jag bedrog mig, alla fyra sov sig rakt igenom åskvädret och vaknade utvilade i morse.

På kvällen fotbollsträning hade alla barnen varit vakna flera timmar under natten pga åskan och några barn var så trötta att de inte ens kom till träningen.

Snacka om att vi har säkra sovare som sover sig igenom ett rejäl åskväder.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Säkra sovare av rang.

Inlägg av TorsMamma »

:heart: :heart: :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
anna
Inlägg: 4520
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Re: Säkra sovare av rang.

Inlägg av anna »

:D Ja, visst är det härligt!! :D
Vi upplevde samma sak, eller rättare sagt mannen. Även jag sov mig igenom alltihop medans han rusade runt i sovrummen och stängde fönstren som gnisslade och skrek, Men barnen (och jag då) sov som grisar! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"