MAMMA!!!!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
SusanD
Rådgivare/advisor
Inlägg: 3703
Blev medlem: fre 27 jan 2006, 16:51
Ort: Ängelholm
Kontakt:

MAMMA!!!!

Inlägg av SusanD »

Idag på fm när vi fortfarande huserade inomhus blev Emil kissnödig. I vanliga fall brukar han hämta pottan, sätta sig och kissa och dra upp byxorna efteråt. Är han en stor kille häller han ut kisset i toaletten och spolar.

Han har länge varit mäkta imponerad över Pappan som står upp och kissar så det blir IS :!: (skum) i toaletten.

Så idag struntade han i pottan och gick in på toaletten istället. Jag ropade över axeln att han kunde ta ner toaringen själv och ta fram pallen och ropa om han behövde hjälp. Sigge och jag var nämligen mycket upptagna av ett bajsblöjsbyte och kunde inte bistå en kissnödig storebror.

Efter en liten stund hör jag från badrummet: -MAAAAAAMMAAAAA!!!! Titti kissar Pappa IIIIIIIIS!!!!!

:shock: Sigge och jag smyger till toaletten och kikar in, där står Emil så fint på lilla pallen och kissar rakt ner i toastolen så det skvalar och blir IIIIIIIIIS!!! Så stolt han var när Sigge kröp fram för att kontrollera vad som hände. Emil förklarade att han gjorde som Pappa och Sigge log och beundrade storebror. :heart:

När Emil kissat färdigt ruskade han på rumpan så snoppen for runt och sista kissdroppen hamnade, ja det vet vi inte riktigt för vi hittade den aldrig. 8)

Men nu kan han kissa som Pappa så det skvalar och blir IIIIIIIS. :thumbsup:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:lol: :heart: :-({|=

/Fjällmor
anna
Inlägg: 4522
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

:lol: :lol: :heart: Det är rätt stort, du :wink:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"