Bobos matte - frågor och rapporter

Hjärnan växer och utvecklas när den används. Som förälder har du många möjligheter att påverka hur hjärnan utvecklas hos ditt lilla barn. Här kan du ställa frågor och bli inspirerad!
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Re: Bobos matte - frågor och rapporter

Inlägg av Hege »

=D> =D> =D>

Heja Bobo!

Matteexperten hädanefter heter Luvisen, och det är för att jag aldrig körde matte längre än till typ 26. Mitt barn var 4 år, och det var helt tydligt att hon var för stor, och att mattefönstret hade stängts. Luvisen har kört mycket längre, samt klurat ut en del problemer som dök upp när hon körde med sin son. (Som också hade favoritsiffror... :lol: )

Har du läst i hennes tråd?

När läsningen drar i gång kan du sluta laminera. Annars kommer du bli galen, jag lover. Bobo kommer sluka ordkort, du kommer inte hinna med.

Och om du är sugen på mer Doman, så kan jag varmt rekomendera boken How to make your child Physically Superb. Det låter som du har en kandidat där hemma. :wink:
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Bobos matte - frågor och rapporter

Inlägg av TorsMamma »

=D> :mrgreen: =D>
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Cony
Inlägg: 143
Blev medlem: mån 08 aug 2011, 12:31
Ort: Trosa

Re: Bobos matte - frågor och rapporter

Inlägg av Cony »

Åhå, ingen mer laminering. :D Men... :-k hur ska han då kunna sliiiiiicka på korten? :lol:

Physically Superb är skriven på önskelistan nu. (Inte kan jag motstå den lockande titeln....)

Luvisen är sjukt inspirerande och fiffig, gillar hennes tråd(ar) mycket.

Tack för klappet, Torsmamma. :)

Kram till samtliga.
Bobo levererad med kejsarsnitt pga säte 23/11-11 (39+0). Barnabokad från början. Bobo har två fullständigt utsökta bröder födda 02 och 04, som bor med oss på halvtid.
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Re: Bobos matte - frågor och rapporter

Inlägg av Hege »

Sluka, inte slicka! ;)

Skämt åt sido, inte låt honom få tag på korten. De är ju inte leksaker, och du kan godt bestämma att det endast är du som får hålla i ordkorten.
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för friska barn "