Suomalaiset, hep!

Kackelforum för er ömma föräldrar med internationellt perspektiv
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

Päivi! Olin tvillingforumiossa eilen... Ja siellä oli se youtube juttu. Kiitos! :lol:

Lycka till med sänkyongelman ratkamisen.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Siis...?

Pitää pinkaista kattomaan... AI! SE! Neloset! :lol:

Sänkyongelma saa saada ratkaisunsa TÄNÄÄN. :shock: Tää systeemi ei odota enää päivääkään... :roll: Kotoota löytyy lähinnä villaa 8) joten jos kokeillaan ensteks Piian kikkaa...

Meillä on vedetön päivä tänään. :roll:

Sähköt meni kakskyt vailla kuusi aamulla, tuli heti takaisin, mutta vesi ei. Sähköfirma lupasi tulla "tänään" luoja tietää mitä se tarkoittaa. Kohta pitää lähteä hakemaan Hugo päiväkodista :!:
Gäst

Inlägg av Gäst »

No huh! :shock:

Minäkin lopulta kyllästyin ja kirjoitin uudella "roskisosastollamme." :roll: Sen siitä saa kun ruoeaa roskisdyykkariksi... 8) ei tule toistumaan. :P
Piukku
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 21:55

Inlägg av Piukku »

Taisi olla mehevät dyykkaukset. :D Yritin lukea sieltä täältä, mutta punainen lanka ei oikein pysynyt hyppysissä.

Mitekäs, Päivi, saitko ratkaistua sitä sänkyn kosteussuoja-asiaa? En tiedä saako tänne linkittää, mutta tuossa on aiheesta mielenkiintoista keskustelua käynnissä, jos kiinnostaa:
http://www.kestovaippainfo.fi/keskustel ... 5&t=118939
Ja jos ei saa linkittää, niin ottakaa pois. ;)

Kyllä sitä muuten ihminen on nyky-yhteiskunnassa tosi heikoilla, kun jotain odottamatonta sattuu. (Tarkoitan lähinnä vettä tai lämmitystä tai sähköä) Meillä kyllä tulee vesi hanasta, mutta täällä tietokonehuoneessa on tosi kylmä nyt, kun ulkona on kunnon pakkaspäivä. No, ei tässä sen kummempia, kuin että varpaat heilumaan. :lol: (Mul ei oo mitään asiaa... yritän kerätä motivaatiota tämänpäiväiseen opintourakkaan....)
Tyttö tuli 08/2007
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

jo. Päivi. huhu. Olen ihan poikki se roskapyttyn kansa... Meidän rakas foorum on likaistunut, mutta eiköhän kevät tulee, ja antaa uusi elämä positiivistä elämä tännekin...

Piukku - heilu pois. Elämä on ihana! That's life! Sellainen on liivit!
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:lol: äh. 8)

Minä en tavallisesti harrasta roskisdyykkausta, nyt vaan valui yli laitojen vihdoin viimein tämä "Annan saitti on SEKTI" :o ja kaikki siellä majailevat LAHKOLAISIA. :shock: Että silleen... :roll:

Mukavampia puheenaiheita kehiin. 8)

Juu - minä kokeilen villaa vaihtoehtona Piia :D kiitoksia linkistä! :D

Vesi virtaa taas yhdessä hunajan ja maidon kera, joten siltä osin kaikki kunnossa.

Miniz - jätetään likaämpärit raporauhaan, niin kyllä se siitä.. :roll:
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Suukko allihopa! :D Jannika
Gäst

Inlägg av Gäst »

Suukkoja takaisin Jannikan leiriin! :lol:
Piukku
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 21:55

Inlägg av Piukku »

"Ken latua käy, se ladun on vanki,
vapaa on vain umpihanki."

Siinä teille päivän mietelause. :D
Ja lopun voinette arvata :!: :?:
Jep, olin hiihtämässä aamulla. Ollaan asuttu näissä maisemissa nyt 1,5 vuotta ja nyt vasta tutustuin paikalliseen pururataan (jossa talvisin lumitilanteen salliessa on myös ajettu hiihtoladut). Taustaa: viimeksi olen hiihtänyt melkein tasan kaksi vuotta sitten. Viime vuonna en vaan toimeentunut - liekö syynä väsyttävä pikkuvauva-aika. :shock: No, nyt vedin sitten ekan 2km:n kierroksen vanhasta muistista. Meinasin OKSENTAA, kun kierros oli ohi. On se kumma että ihminen ei vielä tälläkään ikää tunnista rajojaan (tai fyysisen kuntonsa astetta). :roll:

No, eipä siinä mitään. Yrjö ei lentänyt, joten hiihdin vielä lisää ja lopulta olin kuin uudesti syntynyt. 8) Otan samat euforiat huomenna uudestaan. :D

Päivän kysymys: söitkö lapsena jääpuikkoja? (Minä söin tai imeskelin - en kuulunut nakertajiin, jotka suorastaan rouskuttivat niitä kuin porkkanoita...)
Jos, kyllä, niin söisitkö vieläkin, jos kukaan ei näe?... :lol:
Tyttö tuli 08/2007
Gäst

Inlägg av Gäst »

Siis. :? Tän foorumin kysymykset on aina niin VAIKEITA. :shock:

Söinkö jääpuikkoja... :shock:

Silloin kuin niitä oli! :D

varovasti lumikaaoksessa Piia :lol: - suurta kunniaa sinulle kun jaksoit kokonaiset kaksi kilometriä :!:

Minä ajattelin nyt nostaa pikku neidin ylös ja lähteä vaunukävelylle! :D Täälläkin on LUNTA! \:D/

Piian mietelause se osui sitten IHAN OIKEIN. 8)
Piukku
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 21:55

Inlägg av Piukku »

Anteeksi nyt vain mutta ne ensimmäiset 2 kilometriä kuuluivat lämmittelykierrokseen :!: :lol: (Omakehu haisee..)

Ihanaa ulkoilmaa kaikille- meillä taidettiin heräillä päiväunilta, joten heissuli! :)
Tyttö tuli 08/2007
Gäst

Inlägg av Gäst »

sissus. :shock: 8-[
Skriv svar

Återgå till "Hela världens barnaboksforum"