Mitt barn vill dö

En ängel kom - och vände om. Barnasorgens alla ansikten
Skriv svar
mammaigen
Inlägg: 54
Blev medlem: tis 05 feb 2008, 21:02

Mitt barn vill dö

Inlägg av mammaigen »

Mitt barn som är 23 år mår dåligt sedan en längre tid, hon vill inte leva, hon vill dö. Hon är under vård inom lpt och går i terapi, numer går hon i öppenvården, bor i sitt hus och arbetar som vanligt.
Det gör så ont...så ont...så ont :cry: att veta att hon mår så dåligt.

Det gör så ont, när man är 23 år ska man skratta, dansa, åka på semester, göra roliga saker, kanske bilda familj, ha framtidstro och känna förhoppning och välbefinnande i kropp och själ.

I perioder går min vardag i hop och jag mår bra men i bland rasar allt och jag plåstrar och plåstrar, tejpar och lagar, det gör så ont....

Kanske det finns någon annan som har liknande erfarenheter att dela med sig av.
mammaigen till en liten skrutta född i juli -07.
Tre barn födda under tidigt -80-tal
kiki
Inlägg: 2322
Blev medlem: lör 11 nov 2006, 15:26
Ort: Norrtälje

Inlägg av kiki »

:heart: :heart: :heart:

Jag vet inte vad jag ska säga, ord läker inte så jag skickar kärlek och kramar.

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh Gud.

Vad jag lider med dig. Det mest fruktansvärda som kan hända en - enligt mitt tycke - är när en av en absolut närmaste familj inte längre vill leva. Jag vet. Man känner sig hjälplös. Rädd. Arg. Man vänder ut och in på sig själv för att hjälpa, för att stötta för att Finnas och varje minut som man inte är med och hos personen går man med en kall klump i magen. Ingen kärlek verkar räcka. Ingen omsorg verkar räcka. Den person som man själv är, verkar inte räcka. Man gör allt. Och lite till. Och ännu mera till.

Du kan alltid PM;a mig privat om du vill det.

:heart: [/code]
mammaigen
Inlägg: 54
Blev medlem: tis 05 feb 2008, 21:02

Inlägg av mammaigen »