hjälp!! snart 14-månadera vaknar på tok för tidigt

Skriv svar
arncih101
Inlägg: 49
Blev medlem: fre 20 apr 2012, 14:37

hjälp!! snart 14-månadera vaknar på tok för tidigt

Inlägg av arncih101 »

Hej!

Min lilla tjej som om en vecka blir 14 mån har dem senaste tre morgarna helt plötsligt börjat vakna runt 06-06.15 när hon egentligen vaknar 07.30. Jag har inte ändrat på någonting i hennes vardag nyligen så jag förstår inte varför det har blivit såhär helt plötsligt. Vi har våra sovrum vägg i vägg och man hör vartenda litet pip vilket äveb gör att jag blir helt knäckt hela dagen pga trötthet (har själv lite sömnsvårigheter, vilket inte underlättar om lillan helt plötsligt börjar krångla).
Hur gör jag? Jag har dem här dagarna låtit henne ligga kvar tills dess att hon egentligen ska upp. Hon brukar leka och babbla för sig själv för att sedan gnälla och slutligen växla mellan gnäll och gråt för att hob förmodligen vill bli lyft/börjar känna hunger.

Tre morgnar i rad börjar bli en vana, och det får inte ske! Jag märker att hon inte heller är lika pigg om dagarna när hon vaknar så tidigt.
Hjälp??

Kram på er //Nella
Flicka född nov -11.
Kurstart 14/5 -12

Pojke född sep -13
arncih101
Inlägg: 49
Blev medlem: fre 20 apr 2012, 14:37

Re: hjälp!! snart 14-månadera vaknar på tok för tidigt

Inlägg av arncih101 »

Och nu börjar även hennes 2-timmars lur krångla (fr kl 12-14). Sovit bara 45 min. :(
Flicka född nov -11.
Kurstart 14/5 -12

Pojke född sep -13
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Re: hjälp!! snart 14-månadera vaknar på tok för tidigt

Inlägg av miniz »

Hej.

Ojojoj, ditt inlägg hade ramlat ner pà listan och inte fàtt nàgot svar alls. Ursäkta!

Hur gàr det för er?

Kram.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"