Kontaktannons

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Cony
Inlägg: 143
Blev medlem: mån 08 aug 2011, 12:31
Ort: Trosa

Kontaktannons

Inlägg av Cony »

Fick bli en lapp att sätta på Ica också. Får vi inte napp på några vänner till honom, fick jag iallafall mitt sagt vad gäller föräldrar som planterar barnen på dagis. :roll:

Bild
Bobo levererad med kejsarsnitt pga säte 23/11-11 (39+0). Barnabokad från början. Bobo har två fullständigt utsökta bröder födda 02 och 04, som bor med oss på halvtid.
Cony
Inlägg: 143
Blev medlem: mån 08 aug 2011, 12:31
Ort: Trosa

Re: Kontaktannons

Inlägg av Cony »

Nja, det där funkade inte va? (pratar med mig själv)

http://www.ladda-upp.se/bilder/kvzzxikphhxxeh/

PS. Inte påtal om kontaktannons, men JAG HAR KÖPT EN EL-BIL TILL BOBO! En fet en med dubbla motorer och plats för en brorsa bredvid. Nu har vi varit så patologiskt eko-giftfri-hemmaklippta-kidneyböns-ovaccinerat-kokosoljeaktiga så lika bra att dundra till med ett plastmonster på hjul. För att få lite balans. Tänkte jag. :mrgreen:
Bobo levererad med kejsarsnitt pga säte 23/11-11 (39+0). Barnabokad från början. Bobo har två fullständigt utsökta bröder födda 02 och 04, som bor med oss på halvtid.
Ylvispylvis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 815
Blev medlem: mån 25 feb 2013, 11:04

Re: Kontaktannons

Inlägg av Ylvispylvis »

Cony skrev:Nu har vi varit så patologiskt eko-giftfri-hemmaklippta-kidneyböns-ovaccinerat-kokosoljeaktiga så lika bra att dundra till med ett plastmonster på hjul. För att få lite balans. Tänkte jag. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Underbart!! =D> Hoppas han får svar!! :thumbsup:

:heart:
S 2013-08-20, SM från början
J 2015-07-23, varför överge ett vinnande koncept?
Tvillingar i magen bf 2018-10-02
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Kontaktannons

Inlägg av TorsMamma »

Hoppas ni får napp!

Härligt med denna tillvaro du ger barnen! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"