Liten hyllning från mig till dig, Anna :)

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Sigyn
Inlägg: 497
Blev medlem: fre 02 dec 2011, 11:51

Liten hyllning från mig till dig, Anna :)

Inlägg av Sigyn »

Å va glad jag är! Min lilla prinsessa (som inte är så liten längre, snart nio månader) har börjat sköta sig såååå bra! Den långa starten från hon kom har varit så vinglig ochi har verkligen kämpat. Nu har resultaten kommit! Trots att hon nu är tokförkyld och knappt äter sover hon sina nätter utan knappt ett pip, och de få uppvaken klarar hon själv. Hon somnar oftast utan ett knyst och sover tills man väcker. Matningarna går bättre och bättre, hon har vägrat pure fram tills för en månad sen, men nu äter hon! Istället verkar det som att ersättningen morgon och kväll börjar bli trist så vi får nog ta å byta ut det.. mitt liv är så underbart just nu, glada barn och glad mamma! Snart är det jul oxå och denna julafton blir den första som storebror (2,5 år) kommer uppskatta så det ser vi verkligen fram emot.
Efter regn kommer solsken brukar man säga och solskenet har nåt oss nu, vet inte vart vår familj skulle varit idag utan Anna!

Tack för att du finns Anna :)

Kram Emelie
Storebror -11, kurad vid 4,5 mån
Lillasyster -13, sm från start
Lillebror född 17/12-16, kurad 28/4-17
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Re: Liten hyllning från mig till dig, Anna :)

Inlägg av annawahlgren »

:D Kära, kära empinane :heart:

Sent omsider - jag hinner inte riktigt med i svängarna alltid; att leva On the road har sina opraktiska sidor :mrgreen: - kommer här ett djupt känt, innerligt TACK för all den vackra äran du ger mig av att allt nu flyter så underbart bra, dvs precis som det ska \:D/ Glad mamma, glada barn =D>

Tack, du kära, men försök nu inte inbilla mig att det är jag som har gjort jobbet, för den går jag inte på... Det är DU och dina älsklingar som ska ha äran, alldeles själva. För det är tack vare dig och er ni står där ni står (eller ligger skönt i soffan :wink: ). Men jag ska ju inte hymla med att det känns underbart att ha varit med på ett litet hörn i form av inspiration och kunskap :oops:

Pussa på lilla älsklingen, krama alla berörda - som lär vara några stycken - och ta själv emot en megakram från mig! TACK!


:heart: O:) :heart: \:D/
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"