anna wahlgren-grupp på fejjan?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Sarisparis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 2797
Blev medlem: mån 10 maj 2010, 14:31
Ort: Frankrike

Re: anna wahlgren-grupp på fejjan?

Inlägg av Sarisparis »

Hej Doris :D

Jättekul att du vill kommunicera mera med Barnaboksfolk :thumbsup:

Nu tar jag pâ mig glädjedödarhatten men vill ändâ trycka pâ det som tidigare tagits upp i den här trâden; nämligen att Anna själv inte vill ha nâgon aktivitet i hennes namn pâ facebook och inte minst att en sân grupp skulle dränera forumet pâ den lilla trafik som är kvar sen skadevâgen häromâret.

Sâ jag instämmer till fullo i det EmmaS skrev ovan Så låt vårt "mission" vara att få ordentligt liv i detta forum igen :D

:heart:
Doris
Inlägg: 112
Blev medlem: lör 22 sep 2007, 21:51

Re: anna wahlgren-grupp på fejjan?

Inlägg av Doris »

Hej Sarisparis,

Min tanke var inte att delta i en hemlig Facebook-grupp; för mig duger forumet bra. :D

Jag ville bara föra fram en åsikt om att det faktiskt är hemligt och Anna W:s namn kommer därmed ej nagelfaras offentligt eftersom ingen kommer känna till denna grupp. Så den oron var obefogad just i detta fall. Har dock full förståelse för att oron finns!

Förstår också att man gärna vill använda forumet och att hålla det vid liv, det är jag glad och tacksam för, har fått mycket hjälp här! =D>

En Facebook-grupp tillåter dock andra sätt att kommunicera än detta forum- det är snabbare, mindre formellt, mer personligt. Och som jag förstod det så var det den typen av dialog trådstartaren önskade och efterlyste men alltså inte kan få- iaf i Annas namn. Man kan ju så klart starta en grupp ändå, utan hennes namn. Men ja, det ska jag inte spå i, jag är nöjd som det är för min del. :wink:
Jag har tre barn. De är åtta respektive sex år, den yngste är född i maj 2013.
Sarisparis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 2797
Blev medlem: mån 10 maj 2010, 14:31
Ort: Frankrike

Re: anna wahlgren-grupp på fejjan?

Inlägg av Sarisparis »

Ja, visst har facebook sina fördelar, särskilt just det snabba och personliga. Men med ett helt gratis och reklamfritt forum är förutsättningarna inte riktigt desamma. :^o

Kanon att du känner dig nöjd med forumet trots allt, jag med, även om tiden inte alltid räcker till för att vara med så mycket som man skulle vilja. Det är ju lite löjligt att sitta här och skriva att vi måste hålla liv i forumet och så blir det inte mer än så :oops: Skärpning =D> :mrgreen:

Ha så kul i julstöket alla som läser här och så röstar jag för ett gemensamt nyårslöfte i form av lite mer forumnärvaro. \:D/

:heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"