En vädjande julklappsannons!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

En vädjande julklappsannons!

Inlägg av annawahlgren »

:D Mitt stackars knappt överlevande förlag, som räddat Barnaboken från sotdöden på Bonniers bland annat, ber om att få annonsera sig :!:

Snälla, titta in i bokshopen (förstasidan) och se en lista på bra och BILLIGA böcker att ge bort i julklapp :!:

:arrow: "Burken" - alla barn, långt upp i åren, tycker om den. Ända från fyra år :santa:

:arrow: "Var inte rädd för att dö, min älskade, var rädd för att inte leva" - en samling av de bästa novellerna ur fem i förtid slaktade novellsamlingar (f d Bonniers). Inte minst äldre läsare tycker mycket om dem :santa:

:arrow: "Barnaboken" - påkostad långt utöver priset, uppdaterad till 25-årsjubileet, uppskattad av andra eller t o m tredje generationen föräldrar nu - användbar från magstadiet och hela vägen fram till den unga människans självständighet :santa:

:arrow: "Internationella Sova hela natten" - en litterär, lättläst, förebyggande handbok i spädbarnsvård (OCH sömnproblemlösande) :santa:

:arrow: "Sanning eller konsekvens" - en livsberättelse som fängslar med sin höga igenkänningsfaktor för ensamstående mammor, förbrukade husmödrar, bedragna hustrur, försmådda mödrar, mindre milt behandlade kvinnor överlag - kunniga, starka, kompetenta och olyckliga - på temat DU ÄR INTE ENSAM :santa:

Hjälp mitt lilla förlag att överleva :!: Det är bra böcker, väl så goda julklappar som någonting annat och av, vågar jag påstå, långvarigt värde.

Jag ber [-o<

GOD JUL alla ni kära och TACK, på förhand TACK :santa:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Re: En vädjande julklappsannons!

Inlägg av Jannika »

:thumbsup: Mycket bra böcker, väl värda sitt pris och mer därtill. Rekommenderas!
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: En vädjande julklappsannons!

Inlägg av TorsMamma »

Mycket prisvärda böcker! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Cony
Inlägg: 143
Blev medlem: mån 08 aug 2011, 12:31
Ort: Trosa

Re: En vädjande julklappsannons!

Inlägg av Cony »

Barnaboken. Den bara Måste Ägas (för man får faktiskt inte göra understrykningar i biblioteksböcker, och understrykningar måste man göra...)

Fast snart har jag typ strukit under allt... :roll: :) :oops:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Bobo levererad med kejsarsnitt pga säte 23/11-11 (39+0). Barnabokad från början. Bobo har två fullständigt utsökta bröder födda 02 och 04, som bor med oss på halvtid.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Re: En vädjande julklappsannons!

Inlägg av annawahlgren »

:heart: :wink: :lol:

:thumbsup:

:heart: :santa: :heart:

:-({|=
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"