Igângsättning vid sjukdom hos mamman?

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Sarisparis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 2797
Blev medlem: mån 10 maj 2010, 14:31
Ort: Frankrike

Re: Igângsättning vid sjukdom hos mamman?

Inlägg av Sarisparis »

Tetz - javisst är det härligt att vara sâ där gravidsentimental? :lol: (och sen veckan efter födseln blir det ÄNNU värre! :lol: :lol: )

blivandemamma - TACK! Och tack för bollning sista veckorna, det gjorde mig gott! :heart:

miar70 - ja, sidan är kanon :thumbsup::,

AMAMA - TACK! Ja, jag försöker ta det lite lugnt, det gâr stundvis riktigt fint. Men sâ kommer det en sân där timme dâ ALLA behöver mamma samtidigt. Ibland lyckas jag fint med delegering och lagarbete, andra gânger nâr den globala ljudnivân oanade höjder. Oftast lyckas jag hâlla humöret och lugnet pâ plats. :wink:

Nils njuter vidare av tillvaron. Hittills har vi inte hört honom grâta mer än när han meddelar att det är matdags, eller när vi tvingar pâ honom ett blöjbyte dâ han just somnat sâ skönt i sin skitiga blöja. 8)

:heart:
lilla mia
Inlägg: 675
Blev medlem: ons 23 aug 2006, 20:41
Ort: Västerås

Re: Igângsättning vid sjukdom hos mamman?

Inlägg av lilla mia »

GRATTIS!

jag såg den här tråden först nu och kom på att just ja, det var ju dax här i början på sommaren. vilken fantastisk förlossning! och vad härligt ni verkar ha det allihop!

nils! välkommen till aws underbara värld! och namnet är jättefint. :heart: det har jag tänkt jag med till min 4:a om det blir någon... men det är klart det måste bli, elias måste ju få en allierad när tjejerna gaddar ihop sig! :D (ska bara övertyga pappa om det också.)

kram från lilla mia (som även jag njuter av livet numer- med en 8 månaders solstråle i huset kan man inte göra annat!!)
Linnéa 30 okt -05 (40+1), kurad vid 10 månader. Ett litet hjärta.
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!

- Efter regn kommer solsken! -
Sarisparis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 2797
Blev medlem: mån 10 maj 2010, 14:31
Ort: Frankrike

Re: Igângsättning vid sjukdom hos mamman?

Inlägg av Sarisparis »

tack sâ mycket, lilla mia :heart: :D

Klart ni ska ha en liten Nils ni ocksâ, bästa sorten! 8)

Pekfingervalsar dâ jag har en liten nybadad sötnos vid bröstet, sâ pluttiga de är och sâââ mysiga. O:)

:heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"