Magsjuka, viktnedgång i v. 37....

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Mamma J
Inlägg: 227
Blev medlem: tis 03 jul 2007, 08:38
Ort: Göteborg

Magsjuka, viktnedgång i v. 37....

Inlägg av Mamma J »

Har nu drabbats av en magsjuka med min stoooora mage och rasar i vikt. Är så extremt trött. Sammandragningarna tilltar och jag orkar ingentin...soooooover heeela tiden.
:-&
Hur skall jag orka genomgå en förlossning när jag är så sänkt......?????

Nån som vet? :roll:
Mamma till lilla Sara 050615 som finns i himlen, lille J född 070224, och lilla H 090425 född i v 39+0
Beckabus
Inlägg: 538
Blev medlem: ons 31 dec 2008, 20:44
Ort: Hajom, Mark

Inlägg av Beckabus »

Har inte en mycket att komma med, mer än en JÄTTEKRAM!!! Försök att ta hand om dig vännen, tänker på dig!!
Beckabus 080630, en vecka för tidigt, med planerat snitt pga sätesbjudning! Kurstart 090115!
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Oj, så nära det är nu :D :!:

Min erfarenhet är att kroppen inte sätter igång nån förlossning förrän den känner att den klarar av det. Så jag tror du kommer att få bli frisk och återhämta dig någotsånär innan din kropp gör sig redo att föda barn!

Varmt lycka till, tänk på att dricka mycket och vila så gott du hinner med!

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Jag tror att Miar har rätt. När min Herman kom förra året så kom sammandragningar igång rejält en dag i v 39 och jag trodde att det skulle bli till att föda barn dagen efter. Istället fick jag en våldsam bihåleinflammation på natten och allt stannade av. Snopet!!
Enligt min barnmorska är det inte ovanligt att kroppen tar en utmaning i taget, så att säga. Det är nog helt ovetenskapligt, men hon är en erfaren räv...
Jag håller tummarna för att du får friskna till i lugn och ro, så att du är laddad inför stora dagen!
Sköt om dig, så gått det går med magsjuka :?
Kram!
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"