Jag lovade rapportera...

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:lol: :heart:

Du är bara så bäääst!

Love! :heart:
/Fjällmor
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

wow, vilken förlossning, önskar jag hade något av detta i min kropp. :shock: :lol:

:heart: Grattis till Hugo! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

Wow, vilken födsel!
Njut av din gosse! :heart:

Jag förstar precis hur du menar med mopeder och saker. Efter tva flickor kom en pöjk och jag började tänka pa droger och dyka fran berg (det gör de här...) och allt möjligt. Sa sa min kära pojkvän att det är för att jag växt upp som flicka och inte som pojk. Han sa att han är mycket mera orolig för flickorna än för Max, sa det är säkert sa det är. Det är en okänd värld sa därför är den lite mer läskig.

Kram
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Nancy

Inlägg av Nancy »

Vilken fantastisk förlossning :shock: :D :heart:

Tack för att du berättade.

Grattis ännu en gång :heart:

Stor, stor kram från Nancy
Sagalinda
Inlägg: 1493
Blev medlem: mån 20 mar 2006, 08:51
Ort: Kronoby, Finland
Kontakt:

Inlägg av Sagalinda »

Tusen tack ni alla, ingen nämnd och ingen glömd :heart:

miniz, det var en intressant fundering där kring könen och jag är övertygad om att du har rätt! Min man sa faktiskt en gång att han är lite oroad över våra flickor, för han vet hur utsatta flickor kan vara i dagens samhälle och hur många pojkar/män det finns som bara utnyttjar dem. Han har själv levt ett vilt leverne och gjort saker han inte är särskilt stolt över :? Mot bakgrund av det är han rädd för att våra döttrar ska råka ut för en massa idioter när de växer upp. Själv har jag aldrig tänkt så, och det stämmer ju precis överens med det du skrev!

Ja Mia, vem vet, kanske vi borde ha en gosse till i huset innan vi är nöjda :lol: Men å andra sidan tänker jag nu på alla fina klänningar som jag inte får använda fler gånger... Hmmm kanske en pojke OCH en flicka till :?: :lol: :lol: :lol:


Kram på er alla, Elle, AW, Nancy, TorsMamma och alla andra som har så ofattbart mycket tid att vara på forumet! Hur gör ni..?
Dipl. SHN-kurare och mamma till
:heart: Saga född 28 maj 2005 och kurad vid 6 mån
:heart: Sigrid född 9 maj 2007, SM-barn
:heart: Hugo född 1 april 2009, SM-barn
:heart: Astrid född 20 februari 2012, SM-barn
http://www.alternativjournalen.se/obesprutat
http://vaccin.me
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Ja Mia, vem vet, kanske vi borde ha en gosse till i huset innan vi är nöjda Men å andra sidan tänker jag nu på alla fina klänningar som jag inte får använda fler gånger... Hmmm kanske en pojke OCH en flicka till
Eller så låter man pojkarna använda flickornas klänningar. :heart: Milo ÄÄÄÄLSKAR alla Nikes finklänningar. :lol:

Grattis igen till lilla tufsingen!

Kram Jannika
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"