Säljes Trille Gigant, stor dansk liggvagn

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Rizzlan
Inlägg: 11
Blev medlem: ons 14 maj 2014, 09:45

Säljes Trille Gigant, stor dansk liggvagn

Inlägg av Rizzlan »

Trille Gigant i mycket bra skick.
Dansk kvalitetsvagn med massor med tillbehör.
Chassit som är i stål och är försett med säkerhetslås och har ett ergonomiskt handtag som är justerbart. Utrustad med dubbla fotbromsar och ett chassi som ligger diktan mot liggdelen för extra stabilitet. 14" luftgummihjul med kullager som ger bra dämpning. Liggdelen är utrustad med madrass. Testad och godkänd enligt EN 1888:2003, A1, A2, A3: 2005.

Många syskonvagnar har väldigt små liggdelar, växer din bebis fort så har du ett problem. Med denna vagnen så slipper du det. Du fäster helt enkelt syskondelen på liggdelen. Perfekt om man har barn som är tätt i ålder. Vagnen är otroligt stabil och har ett riktigt "gammaldags" skönt gung. Min lille sov de 3 första månaderna endast i vagnen. Och med 95 cm liggdel är där gott om plats till både bebis, täcken, åkpåse osv.

Det följer med hårdlift, regnskydd, barnvagnsgardin, s kötväska, samt världens smartaste syskonsit.
Enkel att fälla ihop och hjulen går lätt att ta av. Då det är en danskvagn så finns det ingen sittdel, men ett sittstöd i som kan fällas upp. I Danmark åker man liggvagn till barnen är ca 3 år och de sover också ute i sina liggvagnar på dagis till en ålder av 3 år.

Mått liggdel: 95 x 41 x 22 cm.

Nypris 5500. Tillbehör för ytterligare 1000:-
Mitt pris 2500:-

Kolla in bilder här: Trille Gigant i mycket bra skick.
http://www.blocket.se/angelholm/Trille_ ... =23_16&w=3
Noelle 120926
Luke 140213
Rizzlan
Inlägg: 11
Blev medlem: ons 14 maj 2014, 09:45

Re: Säljes Trille Gigant, stor dansk liggvagn

Inlägg av Rizzlan »

Jag skickar gärna den om någon är intresserad. Med ett sk Blocketpaket kostar det 340 kr, denna frakten kan vi dela på. Spårbart och bra!
Noelle 120926
Luke 140213
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"