Jag har nu fått svar på peptidtesterna

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Skriv svar
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Jag har nu fått svar på peptidtesterna

Inlägg av kärringen »

Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera, för det var inge skyhöga resultat. Mjölken hade dock gett utslag. Och de rekomenderar att jag tar bort mjölken!

Borde jag vara glad? :? :oops:
Tyckte att det kändes som en enkel väg( :evil: ), men vem har nu sagt att livet ska vara lätt :wink:

Så nu står allt mitt hopp till IAHP, som jag ser det.... men mjölken försvinner helt nu.
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Inlägg av kärringen »

Nä, nu skäms jag lite. Det är väl klart att det är bra att inte behöva utesluta gluten resten av livet :oops: , självklart!

Sitter och lyssnar på en diskussion mellan barnen, den yngre har börjat diskutera, inte bara skrika "aldrig för livet". Han gör ju jätteframsteg, att ta bort kaseinet kanske bidrar ännu mer, eller det borde det ju göra!

:roll: nu får jag sluta vara så kärringaktig...
Annelie H
Inlägg: 202
Blev medlem: mån 15 aug 2005, 22:07
Ort: Stockholm

Inlägg av Annelie H »

awwww...kärringen..jag är glad för dina pojkars skull...och jag måste ge dig så mycket credit som mamma...jag har följt dina inlägg sedan det första du gjorde och vilken repsekt jag känner. Måste bara få säga det. Hur lång tid tog det med testerna? Vi är nu i startgroparna att beställa, för denna väg verkar vara så bra...stor kram från mig..!
Oerhört stolt mamma till tre "stora små gullungar"
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Inlägg av kärringen »

Annelie, tack :oops: :)
Det tog nog bara tre veckor för oss att få provsvaren, ca. Så det var snabba puckar (även om när man väntar så känns det ju som en evighet :lol: ).

Beställ proverna, man kan ju ha dem hemma tills man ska ta dem, man betalar inte förrän man har skickat in dem igen.
Jag är glad att jag tog dem, så jag nu har svart på vitt. Nu ska vi se vad läkaren säger på onsdag.

Nu ska jag ta och läsa om "What to do....", så måste jag ta upp det där fondsökandet igen. Nu blir det allvar med IAHP :wink: , nu måste jag dit!
:)
Gablex
Inlägg: 777
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 11:46
Ort: Skåne

Inlägg av Gablex »

Så spännande, kärringen (hehe, känns liiiite lustigt att kalla någon det :wink: )! Fick du någon "nyckel" till om de peptider som det var förhöjda värden på motsvarade något särskilt? På min kollegas gosse kunde de ju se förhöjda värden på något som särskilt gav utslag på sömnen, rastlöshet etc. Fick du det och passade det i så fall in?

Vi väntar ivrigt på våra resultat och studerar under tiden Doman! Tänk så bra om vi kunde ragga ihop en kurs så de kunde ta den i Sverige!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Inlägg av kärringen »

Jag ska fördjupa mig i resultaten, så får vi se.

Jo, det vore underbart om vi kunde få ihop en grupp!!!!!! :D
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Inlägg av kärringen »

Nä, inget om sådant, eftrsom det bara var förhöjt, alltså inge skyhöga mätningar. Så inget mer än, vi rek att ni utesluter mjölk ur dieten!!!
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "