Inte så viktig fråga(men lite nyfiken)

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Skriv svar
inger
Inlägg: 2187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 18:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inte så viktig fråga(men lite nyfiken)

Inlägg av inger »

Mina barn har börjat äta eye-q båda två.
Nu funderar jag på om jag som vuxen kan vara hjälpt av det också. Jag är närsynt och har burit glasögon sen jag var barn(något brytningsfel också tror jag). Jag har alltid haft grava problem med lokalsinnet, och så är jag delvis ansiktsblind får jobba massor på att känna igen folk.
Är det någon mening med att ge det här till en medelålders mamma med medelålders hjärna och ögon?
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Inlägg av Hege »

Jag kan försäkra att medelåldershjärnan mår bra av Eye-Q. Om den kommer hjälpa för dine specifika problem vet jag ju inte, men Eye-Q är ett kosttilskott vi alla borda ta, från innan vi föds, tills vi lämnar jordalivet.

Hjärnan är maskinen som styr hela kroppen vår, och alla dens funktioner. Ju bättre vi passar på den, ju bättre kan den göra sitt jobb.

Läs mera här: http://www.equazen.com/default.aspx?pid=23

Hilsen Hege
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Inlägg av kärringen »

Måste berätta hur jag upplever eye q.
Känner mig inte lika "hjärnslö", mer psykisk ork, har fått mycket bättre minne och sötsuget har försvunnit (kan ha att göra med det första då socker cravings, stavade jag det rätt kan vara vanligt).
Började med två om dagen, trots rek men när jag märkte skillnaden på bara det så höjde jag till ord. dos.
Har nu ätit dem i fem veckor.
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "