En liten efterlysning

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Mamma S
Inlägg: 673
Blev medlem: tor 11 aug 2005, 10:34

En liten efterlysning

Inlägg av Mamma S »

Jag efterlyser möjligheten att kunna använda sig av länkalternativen "inlägg sedan ditt senaste besök" och "dina inlägg" alltid. Nu när man gått in på "dina inlägg" och läser en av trådarna så måste man antingen gå tillbaka till "forumindex" eller trycka pa "back" knappen för att återkomam till "dina inlägg" indexet.... hade varit sa bekvämt om det gick att gå dit direkt...
Förstår ni vad jag menar?
3 fina...2005, 2007, 2010
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Jag är verkligen ingen expert på området, men jag vet att Alex med medarbetare har lagt ner ett oerhört intrikat arbete på att få detta starkt växande forum att fungera så smidigt som det gör. Ja, att fungera alls, om man säger - det är STORT :!: Och så stort har det blivit på bara två år :shock: Det blev helt enkelt för stort, för det system som gällde från början, och alltsammans fick göras nytt med början i maj och under många månader framåt.

Jag klickar så gärna på bakåt-pilen och är så lycklig för att de där finesserna med "Dina inlägg" etc över huvud taget finns.

Törs jag be dig vara det också :?: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Och jag har skickat länken till Sagomamma så hon kan ta sig en titt och så får hon väl svara på om det går eller inte.

Jag skulle gissa att det är standard-rubriker som ligger på förstasidan, men inte på andra sidor.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

:shock: Om det går eller inte har jag ingen aning om :lol: , inte från där jag "sitter" i alla fall! Programmering av forum är inte precis min starka bit :lol: :oops: :lol:
Mamma S
Inlägg: 673
Blev medlem: tor 11 aug 2005, 10:34

Inlägg av Mamma S »

Hej hej!
ja, programering av forum ar ju inte direkt min straka sida heller som ni kanske ser! :oops: Anade att detta forum innebar stora antrangningar fran en duktig programmerare, men jag fattar a andra sidan inte hur stora. Darfor min kommentar/tips :oops: Sjalvklart har jag inga problem med att klicka fram och tillbaka pa tillbaka knappen.
3 fina...2005, 2007, 2010
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:wink: :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"