Så här registrerar du dig för att kunna skapa inlägg!

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Så här registrerar du dig för att kunna skapa inlägg!

Inlägg av Sagomamma »

Uppe till höger finns en liten "box" där det står "Register" (såvida man inte redan är inloggad, då ser det lite annorlunda ut!)
:idea: klicka på den och sedan på texten "I Agree to these terms and I am over or exactly 13 years of age" längst ner :!:

Du får då upp ett registreringsformulär, där det viktigaste är att du fyller i önskat användarnamn, din e-mailadress samt ditt önskade lösenord :!:

Önskvärt är också att du lägger in i din signatur hur gammal ditt/dina barn är samt om/när Sova-hela-natten-kuren genomförts, det blir lättare med "personlig" rådgivning så!

Ändra även i dina personliga inställningar här, och klicka sedan på "Submit" allra längst ner :!:
Du kan nu posta nya inlägg och svara på befintliga :!:

Och vänligen observera:
annawahlgren skrev:Bilder på de små älsklingarna får man lägga på profilen som länk (hör med Sagomamma) men inte öppet på forumen, där det är texten och orden som ska tala, så allmängiltigt som möjligt - inte det personligt privata.
Senast redigerad av Sagomamma den mån 14 aug 2006, 12:58, redigerad totalt 3 gång.
Mompan
Inlägg: 7
Blev medlem: mån 30 maj 2005, 08:22

lite dum fråga kanske...

Inlägg av Mompan »

jag har nu registrerat min men hittar inte forumet med alla inlägg och svar. hur kommer jag dit?
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Var då "uppe till höger finns ..."? Sitter här och ska försöka registrera en väninna men var börjar man? Frågar leg. teknisk idiot Anna :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Tessan
Inlägg: 1292
Blev medlem: lör 25 jun 2005, 15:32
Ort: Sthlm
Kontakt:

Inlägg av Tessan »

He he Anna!!!
:D
Eftersom du redan är inloggad så har du inte det valet.
Uppe till höger står det Log out (Anna). Klicka där så du loggar ur dig själv..
Då får du upp "Register" uppe till höger.

Antagligen har du som jag och många andra valt att automatiskt logga in när du kliver in på forumet!

Lycka till,
/Tessan
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack :D Gud, vilken gott skratt du gav mig :D Jag skulle bevars hjälpa min väninna registrera sig. Via min dator. Dömt att misslyckas, alltså. Men kul fick vi :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"