Att byta namn på tråden?

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
bejbe
Inlägg: 74
Blev medlem: mån 05 okt 2009, 20:39
Ort: Göteborg

Att byta namn på tråden?

Inlägg av bejbe »

Hej!

Jag tänkte be om att få byta namn på tråden. "Snart ska det kuras" är inte alls aktuellt längre, eftersom kuren redan pågår, och jag kommer säkert att ha frågor även efter kuren slutar. Jag tänkte att "Hur det går att kura Emil, 9 månader" låter bättre, och så står också namnet och ålder. Vad säger ni?

Tacksam för hjälpen!
:heart: Storebror april 2003 :heart:
:heart: Lillebror december 2008 :heart: kurad oktober 2009
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Hej :lol:

visst kan vi byta rubrik på din tråd. Dock vill jag uppmuntra dig till att ha födelsedatum på ditt barn i signaturen ändå. Av den anledningen att vi gärna vill "räkna" fram ålder på veckan i princip. Det är ofta man skriver ålder på sitt barn i rubriken, men de är ju liksom 9 mån i max 4 veckor och många har sin tråd kvar längre än så. :wink:

Jag ändrar den nu. :D
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
bejbe
Inlägg: 74
Blev medlem: mån 05 okt 2009, 20:39
Ort: Göteborg

Inlägg av bejbe »

Tack TorsMamma :) :)

Visst födelsedatum i signaturen stannar kvar, men ålder i rubriken visar hur gammal han var när kuren påbörjade, så kan någon som ska kura en 9månaders bebis läsa hur det kan gå till :) :)

Tack tack, det låter så fint nu :D :D
:heart: Storebror april 2003 :heart:
:heart: Lillebror december 2008 :heart: kurad oktober 2009
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"