Vill ni byta rubrik på min tråd?

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Fanny83
Inlägg: 299
Blev medlem: tis 04 aug 2009, 22:05
Ort: Stockholm

Vill ni byta rubrik på min tråd?

Inlägg av Fanny83 »

Föga kunde jag ana att min tråkiga rubrik skulle följa mig likt en osalig ande här på forumet. Den måste bytas! Nu skriker faktiskt inte Charlie mer.

Så: "Skriket till godnattet" av Fanny83 får gärna heta "Prins Charles mat- och sömntråd" i stället.

Kan detta ordnas så blir jag oerhört tacksam!

/Fanny
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Hej Fanny,

Visst kan jag byta rubriknamnet åt dig, MEN det vore jättekul om du ville ha kvar namnet, jag använder nämnligen just din tråd som hänvisning till barn vars föräldrar säger att de skriker och vill att de skall sluta. Eftersom han nu inte skriker mer så är det en kanon tråd att ha som referens.
:P
kan vi kompromissa?
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Fanny83
Inlägg: 299
Blev medlem: tis 04 aug 2009, 22:05
Ort: Stockholm

Inlägg av Fanny83 »

ha ha, vad kul! Ja men då får den väl heta "Skriket till godnatten - och det lyckliga slutet" då. Vad sägs?

Oavsett vilka problem vi kommer stöta framöver på räknar jag ju alltid med ett lyckligt slut efter lite rådgivning här!
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Tack för din förståelse, så får den heta! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"