Mobilspel och kommunikation?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar
Susanna
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 06 sep 2006, 15:48
Ort: Stockholm

Mobilspel och kommunikation?

Inlägg av Susanna »

Hejsan!
Jag har precis påbörjat mitt examensarbete som innefattar spel- och kommunikationsvanor, men även mobilanvändande och communities. För mig vore det väldigt intressant att få ta del av era åsikter i egenskap av föräldrar. Jag har knåpat ihop en kort enkät som inte borde ta mer än 7-8 minuter att besvara. Jag skulle vara väldigt tacksam om ni skulle vilja bidra med era synpunkter.

Ni hittar den här: http://www.createsurvey.com/c/39702-ISCums/

vänliga hälsningar
Susanna
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Jag förstår om du är besviken. Men kanske är inte denna hemsida rätta stället för examensenkäter :roll: LYCKA TILL i vilket fall :wink: :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Susanna
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 06 sep 2006, 15:48
Ort: Stockholm

Diskussion om kommunikation..

Inlägg av Susanna »

Först och främst skulle jag vilja tacka alla er som har svarat på enkäten!

Jag hoppas att jag inte bryter mot några regler med detta inlägg, men om det nu skulle vara så, ursäktar jag mig så jätte mycket till sidans administratör.

Med detta inlägg hoppas jag på att få komma i kontakt med några som läser just det här inlägget.

Jag kommer nämligen att hålla fokusgrupper om ungefär 2 veckor och till detta letar jag efter deltagare. Om du och en vän/pojkvän/flickvän skulle vilja ställa upp, så maila mig på sussi01@kth.se eller susanna.leidegrant@ericssson.com och ange namn, mailadress, vilken relation du har till den andre personen (dvs om det är flickvän/vän/familjemedlem). Varje deltagare kommer få en biobiljett som tack för deltagandet.

Fokusgrupperna kommer att fungera som gruppintervjuer där vi kommer diskutera kommunikationsvanor, spel och mobilanvändande - dvs helt enkelt hur man umgås och håller kontakten med nära och kära.

Plats: KTH, Stockholm
Tid: I början på oktober (jag kommer komma med mer detaljerad info när jag vet hur många och vilka som vill delta)
Varaktighet: 1.5 timme

Så skulle du vilja vara med, eller om du känner några andra som skulle vara intresserade, maila då mig!
/Susanna
Skriv svar

Återgå till "Polls"