Läser du alla inlägg numera?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar

L?ser du alla inl?gg?

Ja
4
14%
Nej
25
86%
 
Antal röster: 29

Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Läser du alla inlägg numera?

Inlägg av Kit »

Det har framkommit då och då att många av er läser i stort sett alla inlägg.
Men hur är det numera, när så många nya forum har öppnats?

Läser du fortfarande alla inlägg? Eller prioriterar du vissa? I så fall vilka?

Själv har jag aldrig kunnat läsa alla inlägg pga brist på datortid och ännu färre numera. Lite synd är det, har jag märkt, för jag har kommit bort från Sömnforumsfrågorna....
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
LindaVega
Inlägg: 2443
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 22:20
Ort: Östersund

Inlägg av LindaVega »

hej :D

jag svarade nej. Jag läser många inlägg men inte alla. Förut läste jag allt på kurbarnens hjälpforum t ex, men det är nog det forum som jag brukar hoppa över nu. Har inte varit inne så mkt på barnaväntan heller än ( det kanske blir framöver. :wink: )

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Håller med LindaVega, kurbarnens... och barnaväntan känns inte så aktuella, men resten! Lite känns det som man kikar in i vardan hos alla er som skriver! Kul å spännande!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
anna
Inlägg: 4523
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej! :D
Jag svarade ja.
Inte RIKTIGT alla på sömn upp till ett år dock. Ser jag att folk fått många svar bryr jag mig inte om det. Sållar lite, men nästan allt.
Men övriga forum - allt.

Jag har ett system.
Börjar med sömnforumen.
Sedan går jag till polls, snack.
Sedan går jag nerifrån och upp från Barnaboksbarn, och uppåt för att spara det roligaste till sist - Barnafostran! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
anna
Inlägg: 4523
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej igen!

Jag insåg just att jag LJÖG!! :oops: :oops: :oops:
När jag återgick för att fortsätta min färd uppåt forumet insåg jag att det är något jag hoppar över alltid. IAHP-forumen, de läser jag inte.

kram och fl´åt... :oops:
anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
br
Inlägg: 684
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:28

Inlägg av br »

nä, jag läser inte riktigt alla. Det har gått snart två år :shock: sedan vi kurade och det är inte så ofta som jag gör några inlägg om "kurningen" längre. För det mesta är det ju alltid ngn annan som skriver!

Var på semester förr förra veckan utan dator och då blir man hopplöst efter :cry:
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
K-ina
Inlägg: 1485
Blev medlem: tor 09 dec 2004, 10:15
Ort: Närke

Inlägg av K-ina »

Svarade nej. Ägnar mig väldigt litet åt sömndiskussioner och tycker att barnafostran är mer aktuellt för mig!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Skriv svar

Återgå till "Polls"