Ljudbok av SHN?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar

Ska sova hela natten boken finnas på ljudbok?

ja absolut
18
100%
nej helt onödigt
0
Inga röster
 
Antal röster: 18

JNL
Inlägg: 125
Blev medlem: tis 23 feb 2010, 10:55

Ljudbok av SHN?

Inlägg av JNL »

Varför finns SHN boken inte på ljudbok!
Tror att kuren värkligen skulle vinna mycke ny mark av en ljud bok, då många föräldrar är alldeles för trötta för att läsa en bok eller inte får tid till det.
Själv har jag dyselexi och kan inte konsentera mig på läsningen om jag inte har helt tyst om kring mig, vilket inte var särskilt lätt när jag skulle läsa på inför kurning. Tog 2veckor att läsa halva boken !
Tänker att de måste vara myckett lättare att kunna lysna på boken medans man är ute och går med lillen i vgnen, i bilen till jobbet, medans du diskar eller pyslar hemma.

När jag berättar för mina vänner om denna under bara kur och säger att de behöver läsa boken först kuren fullt ut så får jag ofata till svar att de inte hinner och är förmycket att läsa på, 5min metoden är lättare :-s
Kan tänka mig att de är en av anledningarna varför den är mer utbredd att de inte kräver så mycket tid från föräldrarna.
Men om man kan få lysna på de hela kan man ju göra två skaker samtidigt! :D

Är det bara jag som lär mig bättre genom att lysna och tycker detta skulle varit en super ide eller är jag ute och syklar :shock: :oops:
// Linnéa

:heart: Hampus 07 :heart:
:heart: Nathalie 09 :heart:
SusanD
Rådgivare/advisor
Inlägg: 3703
Blev medlem: fre 27 jan 2006, 16:51
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Vilken bra idé tycker jag.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Skriv svar

Återgå till "Polls"