Hur kom ni i kontakt med Barnaboken?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar

Hur kom ni i kontakt med Barnaboken och AW?

Genom släktingar, vänner, bekanta som tipsade
9
41%
Genom bokhandel, bibliotek, odyl.
8
36%
Genom tips från sjukvården eller myndighet.
0
Inga röster
Genom annan föräldrasajt, internet.
5
23%
 
Antal röster: 22

Gäst

Hur kom ni i kontakt med Barnaboken?

Inlägg av Gäst »

Vill göra en omröstning om hur Fok kom i kontakt med Barnaboken
Gäst

Inlägg av Gäst »

Själv hittade jag boken av en slump, på en bokhandel.
En slump, som förändrade mitt liv :D
susanneethel
Inlägg: 1014
Blev medlem: mån 16 jan 2006, 22:44

Inlägg av susanneethel »

Jag tänkte att jag skulle läsa något om barn. Tog den tjockaste boken jag hittade på biblioteket, eftersom jag gillar tjocka böcker. :)
ulrikaj
Inlägg: 1864
Blev medlem: tis 22 aug 2006, 13:10
Ort: Dalarna
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Jag fick låna bb när jag väntade Jacob av min sambos kompisar och blev helt "frälst" :) Köpte en egen kort därefter.
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Min bror och svägerska hade den när deras första föddes, -98. Jag tror inte att de öppnade den förrän han blev sex år... Men jag läste och föll direkt. Sen har det av olika saker blivit att AW hamnade i dålig dager hos mig, men när jag hittade hit när Edvard var nyfödd så insåg jag att det mesta var missförstånd, minst sagt. :shock:
Siobhan
Inlägg: 277
Blev medlem: mån 23 jul 2007, 10:45

Min mamma

Inlägg av Siobhan »

Min mamma hade boken när vi var små men hon hade kastat den tillsammans med en massa annat när vi flyttat från hus till lägenhet. Sedan när jag själv fick smått pratade hon om barnaboken hela tiden, så tillslut gick jag ut och köpte den själv! Nu pratar hon hela tiden om hur mycket bättre den gamla förlagan var ;) Snacka om att hon ångrar att hon slängde den!
Skriv svar

Återgå till "Polls"