Kurat flicka eller pojke?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar

Om du kurar nu eller har gjort senaste 6 månaderna, är det en flicka eller pojke?

Omröstningen slutade ons 04 apr 2007, 22:25

Flicka
4
40%
Pojke
5
50%
Jag har fler barn och har kurat mer än ett barn de senaste 6 månaderna
1
10%
 
Antal röster: 10

Katarina Palmér
Inlägg: 23
Blev medlem: fre 12 jan 2007, 15:10
Ort: Tullinge

Kurat flicka eller pojke?

Inlägg av Katarina Palmér »

Lite kul att få veta om det är skillnad på hur lätt det är att få killar respektive tjejer att sova hela natten, dvs om det är killarna eller tjejerna man "måste" kura eller båda två!

Min flicka, född 0408 sov hela natten när hon blev 6 månader, helt av sig själv, utan schema. Hon sover fortfarande som en stock i egen säng ("ökensäng" sedan 2 månader).

Pojken min, född 0604 har krånglat lite mer och har kurat honom nyligen. Trodde i min enfald att han skulle vara likadan som syrran sin...
/Katarina med Maria augusti -04 & Markus april -06
Katarina-Mamma duracell
Inlägg: 861
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 22:18
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Spännande det ska bli vilket som är majoritet av kurbarn, Här har vi just chock-mini-kurat vår pojke IGEN! men den här gången räckte en kort 4 dagars påminnelsekur. HAn har varit en riktig nattkrånglare hela livet, men nu har han börjat känna själv att det är skönt att sova [-o< så nu hoppas vi på att budskapet ska fastna ordentligt. Dottern två år yngre däremot har sovit 8 timmar natt redan från andra dygnet på BB. Henne har vi inte gjort annat än jobbat standard med :)
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
Katarina Palmér
Inlägg: 23
Blev medlem: fre 12 jan 2007, 15:10
Ort: Tullinge

Svalt intresse??

Inlägg av Katarina Palmér »

Hej, det verkar inte vara så många som vill svara eller så kikar inte så många in här!

Kikade i forumet för kura barn upp till 1 år och räknade pojkar och flickor för skoj skull.

2 flickor och 15 pojkar i de 17 översta trådarna....

Kuras flest pojkar? Vore så intressant att se!
/Katarina med Maria augusti -04 & Markus april -06
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vi har kurat vår lille gosse :D
Intressant det här, har nämligen en lillasyster som också fått sömnen uppstyrd efter nästan 6 månaders vaka :cry: .
Skriv svar

Återgå till "Polls"