Sökningen fann 2 träffar
- ons 13 apr 2011, 20:07
- Kategori: Mat, mage, barnakropp
- Tråd: Sluta amma?
- Svar: 3
- Visningar: 2575
Re: Sluta amma?
Tack för svaret Nyamamman! Menar du alltså att bebisen får tillräcklig näring utan mjölkprodukter, utan ammning eller mjölkersättningar, bara via maten o med vatten som dryck? På rådgivningen var de mycket bestämda på denna punkt... Jag MÅSTE ersätta modersmjölken med annan mjölk för att flickan ska...
- ons 06 apr 2011, 19:57
- Kategori: Mat, mage, barnakropp
- Tråd: Sluta amma?
- Svar: 3
- Visningar: 2575
Sluta amma?
Hej! Jag är ny här som medlem, men har ofta varit inne o hämtat inspiration i mammavardagen. Har en liten flicka som precis blivit 9 månader. Nu skulle jag vilja börja avsluta ammningen, men vet inte hur det ska gå till. Tyckte att vi var på god väg mot det med ammning bara morgon o kväll o i övrigt...