Sökningen fann 1 träff

av Milliam
tis 02 nov 2010, 09:38
Kategori: Barnafostran
Tråd: Svårt att förlora
Svar: 1
Visningar: 827

Svårt att förlora

Hej forum! Vi har en pojke 7 år som har så oerhört svårt att förlora. Det kan gälla en fotbollsmatch på tu man hand, kortspel, sällskapsspel. Det kan också handla om att få den minsta kanelbullen eller att få efterrätten sist! Han kan börja gråta och framför allt bete sig illa (säga el. skrika fula ...

Gå till avancerad sökning