Sökningen fann 2 träffar

av ewahberg
tis 15 mar 2005, 15:15
Kategori: Mat, mage, barnakropp
Tråd: 14 mån & nattmål
Svar: 2
Visningar: 1094

14 mån & nattmål

:?: Lilleman äter välling kl 20.00. Somnar. Äter mer välling kl 22.00. Vaknar kl 03.00 och äter välling. Vaknar kl 06.00...

När och hur tar jag mig ur detta matande (& vakande).
Han äter bra under dagen med 2 varma mål, gröt och mellan mål.
av ewahberg
tis 15 mar 2005, 15:09
Kategori: Mat, mage, barnakropp
Tråd: Hård i magen?
Svar: 7
Visningar: 2280

:!: Min Viggo var alltid hård i magen. Vi gruvade allihop när det var dags för krystningar och bajsning. Ofta fick vi plocka honom. MEN så kokade vi soltorkade fikon (hälsokosthyllan)med vatten, pureade och gav honom (skär bort den torra pinnen på varje fikon först). Det blev en FANTASTISK skillnad....

Gå till avancerad sökning