:!: Min Viggo var alltid hård i magen. Vi gruvade allihop när det var dags för krystningar och bajsning. Ofta fick vi plocka honom. MEN så kokade vi soltorkade fikon (hälsokosthyllan)med vatten, pureade och gav honom (skär bort den torra pinnen på varje fikon först). Det blev en FANTASTISK skillnad....