Sökningen fann 5 träffar

av Anna Nydam
ons 31 jan 2018, 21:11
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?
Svar: 7
Visningar: 1545

Re: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?

Nu är vi klar med uppfölgningsveckan, och jag känner att resultatet tills nu er väldigt bra. Uma har senaste two nätter sovet från hon blev lagt (5-20 min for at somna), och sen tills morgonon kl. 06.00. Det enaste just nu är att nar hon vakner på morgonen, funkar det inte att jag gir en pang-ramse ...
av Anna Nydam
sön 28 jan 2018, 22:52
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?
Svar: 7
Visningar: 1545

Re: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?

Tack så jätte mycke for ditt fina svar. Det känns så bra att dela tankerne med nogon där känner till kuran. De senaste nättarna gik det igen mycke bättre. Hon vakner bara en gång och sen har vi en liten ”ramsdiskussion” som du lærte mig det hetter, og sen somnar hon om efter ca 15 min. Hun vakner fo...
av Anna Nydam
sön 28 jan 2018, 22:51
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?
Svar: 7
Visningar: 1545

Re: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?

Jag forsöker svare, men får bare en error.
av Anna Nydam
fre 26 jan 2018, 10:25
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?
Svar: 7
Visningar: 1545

Ska vi ändra på nogot nu mitt i kuran?

Vi hollar på med att kura vores tochter Uma (7,5 mån). Vi er en Dansk familj, men hittar inget dansk bra forum om kuran, derfor hoppas jag att ni forstår mitt danske och har lyst give lidt tips och guide. Før kuran ammade jag 2 gånga på natten, vilkat vi ju skippade nar vi børjade kura. Vores skema ...

Gå till avancerad sökning