Sökningen fann 5 träffar
- fre 09 feb 2018, 00:09
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
- Svar: 7
- Visningar: 1524
Re: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
Tack!
Han är bättre men magtjorv och dålig aptit kvar. Men i natt sov han 19.10-06.50 utan amning, (utom en halvtimme vid tretiden då han låg och babblade nöjt), vilket aldrig hänt, så lyckades kanske förmedla något den där enda natten ändå! 
- tis 06 feb 2018, 21:01
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
- Svar: 7
- Visningar: 1524
Re: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
Tack igen för svar! :) Tyvärr la han största kaskadblaffan efter middagen, precis allt kom upp, så de där gulliga syskonpussarna hade straffat sig... Lät först som ett alternativ att köra första natten igen, och att köra byte, vatten och eventuellt verktyg vid kräkuppvak. Men nu känner jag mig själv...
- tis 06 feb 2018, 11:28
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
- Svar: 7
- Visningar: 1524
Re: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
Hej igen! Om det går skulle jag vara SUPERtacksam för lite snabb hjälp...! :cry: Började som sagt kuren igår. Nattningen gick utan problem. Under en halvtimme runt 22 vaknar han ett antal gånger; tror att han stördes av att snuvan som han hade redan innan kuren tjocknat på ordentligt, täpp och rinni...
- mån 05 feb 2018, 21:04
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
- Svar: 7
- Visningar: 1524
Re: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
Åh, TACK så mycket för svaret! (Mitt första, livs levande här på forumet! :D Det känns högtidligt! Och har läst många av dina svar genom åren, du verkar väldigt klok. :) ) Nu är vi i alla fall igång! Det blev spjälsäng, så har vi det gjort. Och läggningen gick bra, inga frågor eller protester alls, ...
- sön 04 feb 2018, 14:35
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
- Svar: 7
- Visningar: 1524
Frågor inför kurande av lille S, 6 månader
Hej! Det kan vara så att detta forums största stalker nu skriver sitt första inlägg... :) Har försökt att praktisera barnabokstänket sedan min äldsta dotter var 7-8 månader och standardmodellen på min nu 6-månaders, men aldrig skrivit ett eget inlägg. Stort tack ändå för all indirekt hjälp jag fått ...