Sökningen fann 1 träff
- lör 17 sep 2016, 19:34
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: Frågor kring kurstart samt sidoläge
- Svar: 1
- Visningar: 1240
Frågor kring kurstart samt sidoläge
Hej på era tappra föräldrar! =D> Jag har en son som blir 4 månader om 9 dagar och tänker då börja kura honom. Inatt vaknade han 13 gånger. Han är inte hungrig (har fått ersättning sen dag1 då jag äter medicin för en njurtransplantation) Han behöver hjälp att komma till ro - som vi vill vänja han av ...