Sökningen fann 1 träff

av Now0rd
lör 17 sep 2016, 19:34
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Frågor kring kurstart samt sidoläge
Svar: 1
Visningar: 1240

Frågor kring kurstart samt sidoläge

Hej på era tappra föräldrar! =D> Jag har en son som blir 4 månader om 9 dagar och tänker då börja kura honom. Inatt vaknade han 13 gånger. Han är inte hungrig (har fått ersättning sen dag1 då jag äter medicin för en njurtransplantation) Han behöver hjälp att komma till ro - som vi vill vänja han av ...

Gå till avancerad sökning