Sökningen fann 1 träff

av Petter
tor 09 nov 2006, 21:11
Kategori: Forum om kurbarn äldre än ett år
Tråd: Ställer sig upp
Svar: 2
Visningar: 791

Ställer sig upp

Vi kurade vår dotter när hon var 8 månader och det gick hur bra som helst. Nu är hon drygt 1 år och den senaste månaden har hon sovit väldigt dåligt. Hon vaknar flera gånger på natten och ställer sig upp i sängen och skriker. Ibland är hon inte ens vaken utan halvsovande. Första gångerna som detta h...

Gå till avancerad sökning