Sökningen fann 1 träff
- tor 09 nov 2006, 21:11
- Kategori: Forum om kurbarn äldre än ett år
- Tråd: Ställer sig upp
- Svar: 2
- Visningar: 791
Ställer sig upp
Vi kurade vår dotter när hon var 8 månader och det gick hur bra som helst. Nu är hon drygt 1 år och den senaste månaden har hon sovit väldigt dåligt. Hon vaknar flera gånger på natten och ställer sig upp i sängen och skriker. Ibland är hon inte ens vaken utan halvsovande. Första gångerna som detta h...