Sökningen fann 2 träffar
- ons 20 sep 2006, 10:19
- Kategori: Polls
- Tråd: Mobilspel och kommunikation?
- Svar: 2
- Visningar: 2665
Diskussion om kommunikation..
Först och främst skulle jag vilja tacka alla er som har svarat på enkäten! Jag hoppas att jag inte bryter mot några regler med detta inlägg, men om det nu skulle vara så, ursäktar jag mig så jätte mycket till sidans administratör. Med detta inlägg hoppas jag på att få komma i kontakt med några som l...
- ons 06 sep 2006, 15:53
- Kategori: Polls
- Tråd: Mobilspel och kommunikation?
- Svar: 2
- Visningar: 2665
Mobilspel och kommunikation?
Hejsan! Jag har precis påbörjat mitt examensarbete som innefattar spel- och kommunikationsvanor, men även mobilanvändande och communities. För mig vore det väldigt intressant att få ta del av era åsikter i egenskap av föräldrar. Jag har knåpat ihop en kort enkät som inte borde ta mer än 7-8 minuter ...